اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیگیری جام حذفی فوتسال مازندران

در دیداری که در سالن سپاه بهشهر با حضور علاقمندان به فوتسال برگزار شد، تیم فوتسال شهدا از سری مسابقات جام حذفی فوتسال مازندران موفق شد با سه گل حریف خود را بدرقه کند.

پیگیری جام حذفی فوتسال مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعدازظهر امروز تیم فوتسال شهدای بهشهر در غیاب وحید پهلوان که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود موفق شد تیم زرین ذغال چال ساری را با گل‌های علی رضایی، مسعود حمیدی و امیرحسین شاهمرادی مغلوب کند.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه هشت تماشاگران شاهد پاس زیبای مسعود حمیدی به علی رضایی بودند و این بازیکن جوان با یک ضربه فنی و حساب شده دروازه میهمان را باز کرد تا شهدا یک به صفر از حریف خود پیشی بگیرد.

در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت‌های گل فراوانی را به روی دروازه یکدیگر خلق کردند که با واکنش‌های دروازه‌بانان دو تیم گلی رد و بدل نشد.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 26 روی حرکت انفرادی مسعود حمیدی گل دوم تیم شهدا به ثمر رسید و حاضران در سالن یکپارچه این بازیکن شایسته را مورد تشویق خود قرار دادند.

زرین ذغال‌چال با دریافت سه گل دیگر چیزی را برای از دست دادن نداشت، حملات زیادی را انجام داد که با هوشیاری بازیکنان شهدا همراه بود و نتوانستند گل‌های خورده خود را جبران کنند.

در دقیقه 45 روی یک ضربه کرنر امیرحسین شاهمرادی تیر خلاصی را رها کرد و گل سوم تیم شهدا را به ثمر رساند.

به این ترتیب شهدای بهشهر با توجه به برد سه بر دو در دیدار رفت موفق شد با نتیجه شش بر دو در مجموع راهی مرحله بعد شود که باید از تیم شهید متولی قائمشهر، میزبانی کند.

نتایج دیگر دیدارهای جام حذفی استان مازندران:

مرزن قزل مرزن‌آباد 3  -  0  آرش نوشهر

جوانان پل‌سفید  0  -  3  پیام امیرکلا

شهید تولائی قائمشهر 4  -  4  شهرداری کوهیخیل

بانک آینده ساری 4  -  3  شاهین نکا

پیمان آمل 3  -  2  شهروند زیراب

شهدای بهشهر 3  -  0  زرین ذغالچال ساری

قلعه پایان گلوگاه  2  -  8  شهرداری خلیل شهر

دیدار طاها تنکابن - آذربایجان تنکابن به علت استفاده تیم طاها از بازیکن متخلف بعد از رای کمیته انضباطی هیئت فوتبال مازندران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول