اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال فیروزکوه:

رقابت‏های فوتسال فیروزکوه بدون هیچ‏ حاشیه‏ای برگزار می‏شود

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه گفت: رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه در امنیت کامل و بدون هیچ‏گونه حاشیه‏ای برگزار می‏شود.

رقابت‏های فوتسال فیروزکوه بدون هیچ‏ حاشیه‏ای برگزار می‏شود

حسن نام‏آور در خاتمه دور هشتم رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: رقابت‏ها در امنیت کامل و بدون هیچ‏گونه حاشیه برگزار می‏شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال مبلغ ورودی رقابت‏ها را به 300 هزار تومان برای تیم‏ها تقلیل داده‏ایم، از نظر تأمین جوایز دچار مضیقه هستیم که انتظار می‏رود مسئولان محلی فیروزکوه با یاری این هیئت بشتابند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه از آغاز ثبت‏نام برای رقابت‏های لیگ دسته دوم فوتسال و لیگ آزاد فوتبال شهرستان فیروزکوه خبر داد.

نام‏آور خاطرنشان کرد: دو تیم برتر لیگ دسته دوم فوتبال به رقابت‏های دسته اول و تیم قهرمان لیگ آزاد فوتبال به عنوان نماینده شهرستان فیروزکوه در رقابت‏های لیگ توابع استان تهران برگزیده می‏شوند.

از دور نهم این رقابت‏ها، جاویدسازان آهک با ماهان (ب) از گروه سوم، دوغ گدوک و املام مروارید از گروه نخست و مهاجر و پیشکسوتان از گروه دوم در مقابل یکدیگر صف‏آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول