اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ فوتسال صورت می‌گیرد

شهید فرجی قزوین در اندیشه صعود به پلی‌آف

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امشب برگزار می‌شود که تیم فوتسال شهید فرجی در اندیشه صعود به پلی‌آف به سر می‌برد.

شهید فرجی قزوین در اندیشه صعود به پلی‌آف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که در حال حاضر عنوان دومی جدول رده‌بندی را در اختیار دارد، در حالی از ساعت 22:30 امشب میهمان تیم شوپی ملارد است که برای صعود به مرحله پلی‌آف به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

تیم شهید فرجی که در حال حاضر با کسب 35 امتیاز پس از تیم مقاومت البرز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده است، هفته گذشته در سالن یادگار امام الوند این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل این تیم خیال خود را از بابت صعود به مرحله پلی‌آف راحت کند؛ اما این قضیه صورت نگرفت تا سرنوشت این تیم به دیدار پایانی کشیده شود.

پیروزی تیم شهید فرجی برابر تیم مقاومت البرز از آنجا می‌توانست ارزشمندتر باشد که تیم باروبن دیگر نماینده استان در بازی هم‌زمان موفق شده بود تیم کات شاهرود را با نتیجه پنج بر دو با شکست بدرقه کند.

به هر حال بازیکنان تیم شهید فرجی قدر این موقعیت را ندانستند و نتوانستند از این موقعیت بهره لازم را بگیرند.

شاگردان رضا زرخانلی به هر حال در دیدارهای قبلی خود نشان داده‌اند که در بازی‌های حساس می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

اتفاقاً بازی با تیم شوپی ملارد فرصت خوبی است تا بازیکنان شهید فرجی مزد زحمات و تلاش‌های یک ساله خود را با پیروزی مقابل این تیم بگیرند.

بازیکنان تیم شهید فرجی در حال حاضر با کسب 11 پیروزی، دو تساوی و چهار شکستی که در کارنامه به ثبت رسانده‌اند، با کسب پیروزی مقابل تیم شوپی ملارد ضمن اینکه می‌توانند دوازدهمین پیروزی فصل خود را به دست آوردند، به نوعی می‌توانند جواز حضور در مرحله پلی‌آف را برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور کسب کنند.

به طور حتم بازیکنان تیم شهید فرجی شایستگی‌های خود را در طول این فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان به نمایش گذاشته‌اند و اگر بتوانند در دیدار پایانی خود مقابل شوپی ملارد بهتر ظاهر شوند و مجوز حضور در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورند، بدون شک دست به کار بزرگی زده‌اند.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول