اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه آموزش متوسطه فارس خبر داد

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی فارس خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علیرضا شجاعی پور اظهار داشت: زمان ثبت‌نام در آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی متوسطه (دوره دوم) تا 14 مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس دانش‌آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام در پایه‌های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) به مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا در سراسر این استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

شجاعی پور با اعلام اینکه پذیرش دانش‌آموز در پایه‌های دوم، سوم و چهارم (پیش‌دانشگاهی) این مدارس با توجه به ظرفیت خالی انجام می‌شود، ادامه داد: زمان برگزاری این آزمون نیز بیست و سوم مرداد 92 است.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس در مورد ضوابط و شرایط ثبت‌نام داوطلبان در آزمون رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی بیان کرد: متقاضیان در این رشته‌ها باید علاوه بر قبولی خرداد ماه 92 در تمام دروس و داشتن حداقل معدل کل 17 به بالا، در تمام دروس نمره سالانه 14 و بالاتر کسب کرده باشند.

شجاعی پور درباره ضوابط و شرایط ثبت‌نام داوطلبان متقاضیان رشته علوم انسانی نیز ابراز داشت: متقاضیان این رشته باید علاوه بر کسب قبولی خرداد ماه 92 در تمام دروس دارای حداقل معدل کل 16 بوده و حداقل نمره 12 در دروس ریاضی و فیزیک و نمره 14 برای سایر دروس را کسب کرده باشند.

انتهای پیام/2448/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول