اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای 20 زیرگذر در محورهای مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اجرای ‌20 زیرگذر در سطح محورهای این استان خبر داد.

اجرای 20 زیرگذر در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، سید علی اسد اظهار داشت: این زیرگذرها با هدف ایمن سازی و همچنین کاهش حجم ترافیک و تسهیل در حمل و نقل در محورهای استان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی گفت: اقدامات بسیار وسیعی در زمینه حفظ و نگهداری راه‌های استان و همچنین توسعه و تعریض آنها در حال انجام بوده که با توجه به این اقدامات ما شاهد یک تحول در زمینه بهسازی و ارتقای محورهای مازندران هستیم.

این مسئول در ادامه به عملیات اجرایی احداث 20 زیرگذر در سطح محورهای استان اشاره و تصریح کرد: مطالعه و احداث  زیرگذرهای مذکور بر اساس مصوبات سفر ریاست ‌جمهور به اجرا درآمده است.

اسد اظهار داشت: زیرگذرهای قلعه‌سر، کمیشان، گرجی محله، رستم‌کلا، کلبستان، بادله و کفشگرکلا  از جمله زیرگذرهایی هستند که به بهره‌برداری نهایی رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه برای اجرای هر زیرگذر مبلغی بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است خاطرنشان ساخت: سیزده زیرگذر مابقی با پیشرفت فیزیکی خوبی در دست اجرا‌ست.

وی یادآور شد: احداث زیرگذر محمدآباد آمل، لمراسک بهشهر، جامخانه میاندرود، سی سنگان نور، چالی قائمشهر و اسکندرکلا و تنگه لته ساری از جمله زیرگذرهایی است که حال حاضر در دست اجراست.

اسد درباره دیگر پروژه‌های راهسازی مازندران تصریح کرد: تعریض و چهار خطه کردن محور تاریخی هراز در چند قطعه، تعریض محور سوادکوه، تعریض محور آمل -بابل قدیم، تعریض محور ساری ـ جویبار، تعریض محور قائمشهر ـ جویبار، تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل و  تعریض محور آمل‌ـ فریدونکنار از جمله پروژه‌های مهم راهسازی استان بوده که با پیشرفت قابل توجهی در دست اجرا است.

انتهای‌پیام/‌2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول