به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، سید علی اسد اظهار داشت: این زیرگذرها با هدف ایمن سازی و همچنین کاهش حجم ترافیک و تسهیل در حمل و نقل در محورهای استان به اجرا گذاشته میشود.
وی گفت: اقدامات بسیار وسیعی در زمینه حفظ و نگهداری راههای استان و همچنین توسعه و تعریض آنها در حال انجام بوده که با توجه به این اقدامات ما شاهد یک تحول در زمینه بهسازی و ارتقای محورهای مازندران هستیم.
این مسئول در ادامه به عملیات اجرایی احداث 20 زیرگذر در سطح محورهای استان اشاره و تصریح کرد: مطالعه و احداث زیرگذرهای مذکور بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهور به اجرا درآمده است.
اسد اظهار داشت: زیرگذرهای قلعهسر، کمیشان، گرجی محله، رستمکلا، کلبستان، بادله و کفشگرکلا از جمله زیرگذرهایی هستند که به بهرهبرداری نهایی رسیدند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه برای اجرای هر زیرگذر مبلغی بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است خاطرنشان ساخت: سیزده زیرگذر مابقی با پیشرفت فیزیکی خوبی در دست اجراست.
وی یادآور شد: احداث زیرگذر محمدآباد آمل، لمراسک بهشهر، جامخانه میاندرود، سی سنگان نور، چالی قائمشهر و اسکندرکلا و تنگه لته ساری از جمله زیرگذرهایی است که حال حاضر در دست اجراست.
اسد درباره دیگر پروژههای راهسازی مازندران تصریح کرد: تعریض و چهار خطه کردن محور تاریخی هراز در چند قطعه، تعریض محور سوادکوه، تعریض محور آمل -بابل قدیم، تعریض محور ساری ـ جویبار، تعریض محور قائمشهر ـ جویبار، تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل و تعریض محور آملـ فریدونکنار از جمله پروژههای مهم راهسازی استان بوده که با پیشرفت قابل توجهی در دست اجرا است.
انتهایپیام/2296/ش/ض1002