اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

بابل محروم‌ترین شهر‌ مازندران ‌است

امام جمعه بابل گفت: به خاطر رانت‌خواری برخی مسئولان، بابل از امکانات ضعیفی برخوردار شده است که امیدواریم در دولت روحانی توجه ویژه‌ای به شهرستان بابل شود.

بابل محروم‌ترین شهر‌ مازندران ‌است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی مازندران اظهار داشت: حقیقتا از نتیجه‌ای که در 24 خرداد حاصل شد بسیار خرسندم و خدا را به خاطر این عنایت و توجه ویژه شکرگذارم.

 وی افزود: وفاق و آرامشی که بعد از انتخابات در کشور حاکم شد بسیار امیدوارکننده و در اجرای امور اثرگذار است.

روحانی بیان داشت: با توجه به شعار اعتدال در دولت تدبیر و امید همه آحاد و اقشار مختلف مردم منتظر هستند تا از روزی که رئیس جمهور منتخب امور را به دست می‌گیرد کابینه وی به چه نحوی  اداره خواهد شد و همه ما موظف هستیم برای بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی با رئیس جمهور منتخب همکاری کنیم.

امام جمعه بابل تصریح کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم منافع کلی استان و همچنین شهرستان را بر حسب شرایطی که با آن روبروست و عقب‌ماندگی و محرومیت‌هایی که شهرستان بابل با آن مواجه است مدنظر قرار دهد.

 روحانی بیان داشت: در بابل آب شرب ساده نداریم، چند سال است که وعده داده می‌شود اما این وعده‌ها عمل نمی‌شود.

 وی مسئله راه‌های مواصلاتی را یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان بابل برشمرد و تصریح کرد: تعریض بسیاری از راه‌های مواصلاتی که به مردم وعده داده شد تحقق پیدا نکرد و گستره شهرستان در راه‌های اصلی و فرعی با تنگنا و مشکل مواجه هستند.

امام جمعه بابل عدم تکمیل شبکه گاز را یکی دیگر از مشکلات بابل عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان بابل محروم‌ترین شهرهای مازندران از نظر برخورداری از نعمت گاز است و بسیاری از روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردار نیستند.

 امام جمعه بابل اذعان داشت: در دولت‌های گذشته فراز و نشیب و چاق و لاغری‌های زیادی صورت گرفته و به خاطر رانت‌خواری برخی مسئولان، بابل از امکانات ضعیفی برخوردار شده است که امیدواریم در دولت روحانی توجه ویژه‌ای به شهرستان بابل شود.

 عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات، آموزش ترویج وزارت جهاد کشاورزی نیز با تبریک تولد امام حسن مجتبی (ع) و حماسه 24 خرداد اظهار داشت: تقارن حضور دکتر روحانی در ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدواریم این تقارن مایه خیر و برکت برای مردم باشد.

ربیع فلاح افزود: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل در خلق حماسه سیاسی بوده و همه دشمنان که مترصد کمرنگ کردن حماسه سیاسی بودند به ناگاه با حضور پرشور مردم متعجب شدند.

وی بیان داشت: با توجه به مسئله تحریم، مشکلات و کمبودها و بحث‌های اقتصادی که در جامعه وجود داشت با وجود تلاش دشمنان انتظار می‌رفت مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند اما زمانی که بحث اعتلای نظام اسلامی و درخواست مقام رهبری برای خلق حماسه سیاسی مطرح شد و جریان اعتدال‌خواهی ترویج پیدا کرد مردم حماسه‌ای خلق کردند که دنیا را مبهوت کردند.

وی با اشاره به مشارکت 92 درصدی مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حضور پرشور مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد در نوع خود بی‌نظیر بوده که این حضور حداکثری نسبت به سال‌های قبل وفاداری مردم به نظام و انقلاب، اعتماد به حوزه و اخلاق دینی و پیام‌رسان آشتی و مودت مسئولان برای رفع مشکلات موجود در جامعه است.

فلاح از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در کابینه دکتر روحانی خبر داد و افزود: در کارگروه‌های تخصصی، نیازهای اول 100 روز آینده مردم بررسی و نسبت به رفع این نیازها راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

وی به مشکلات موجود در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: نیاز است پس از خلق حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی توجه جدی شده تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

فلاح تصریح کرد: در این راستا باید کارگروه‌های تخصصی، کاردان و لایق در مازندران شکل گیرد و در ادامه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز محقق شود و بر این اساس حضور امام جمعه بابل با توجه به دغدغه خاطری که نسبت به زندگی و معیشت مردم دارند برای تصمیم‌گیری‌های کلان استان مازندران و بابل ضروری است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه مازندران بالاترین مشارکت مردمی را داشته است تلاش می‌کنیم تا این حضور به بهترین شکل به دکتر روحانی منتقل شود و سهم مطالبات به حق مردم مازندران را به سوی تعالی و بالندگی پیش ببرد.

فلاح بیان داشت: یکی از محورهای مهم پیگیری ما برای حل مشکلات استان زیرساخت‌های کشاورزی، زراعت و باغداری است که بسیاری از کارها در این زمینه راکد مانده است و نیاز است ظهور و بروز پیدا کند.

انتهای پیام/86009/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول