اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش کشتی فرنگی استان قم:

آماده کسب مدال از مسابقات آسیایی هستیم / قم استعدادهای خوبی در کشتی دارد

ملی پوش کشتی فرنگی استان قم گفت: شش ماه است که در انتخابی‌ها و تمرینات مستمر آماده سازی برای مسابقات آسیایی مهیا شده‌ام و مصمم به کسب مدال از این پیکارها هستم.

آماده کسب مدال از مسابقات آسیایی هستیم / قم استعدادهای خوبی در کشتی دارد

مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا مهم‌ترین میدانی است که برای رسیدن به رویاهایم در کشتی باید از آن مدال بگیرم و با دست پر از مسابقات بازگردم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این مهم با جان و دل تلاش خواهم کرد، افزود: امشب وزن‌کشی می‌کنم و حریفانم در وزن 76 کیلوگرم مشخص خواهند شد و امیدوارم با دعای خیر مردم قم و پدر و مادرم بتوانم از این پیکارها سربلند خارج شوم.

فرنگی‌کار قمی وزن 76 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افزود: به صورت متوالی کشتی می‌گیرم و اکنون نیز در آغاز راه تمام توان و تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم خیلی زود نماینده کشورمان در مسابقات آتی برون مرزی نیز باشم.

وی ادامه داد: اعتماد کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان موجب شد تا بتوانم با اعتماد به نفس بالا در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت کرده و برای کسب مدال تلاش کنم،‌ حریفان سرسختی در این رقابت‌ها حضور دارند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.

ابراهیمی با بیان اینکه قم استعدادهای بسیار زیادی در کشتی دارد، ابراز داشت: از دی ماه سال گذشته که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور برگزار شد مرتب در اردوی تیم ملی هستم، خدا را از صمیم قبل شاکرم و این مهم را مدیون دعای پدر و مادرم و زحمات مربیان خودم می‌دانم.

وی تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برایم ایجاد شده است که با درخشش در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بتوانم با اعتماد بسیاری که کادر فنی دلسوز و فداکار تیم ملی به من کرده است، موفقیت‌های بزرگ‌تری در کشتی فرنگی به دست بیاورم.

دارنده مدال طلای کشتی نوجوانان کشور عنوان داشت: کار سختی در پیش دارم زیرا در وزن 76 کیلوگرم که من کشتی می‌گیرم، رقبای آماده‌ای حضور دارند و در واقع رسیدن به مدال از مسابقات نوجوانان آسیا در این وزن کار بسیار مشکلی است.

وی ابراز کرد: این نخستین تجربه من در همراهی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان است و قبول دارم که باید با دقت زیاد کشتی بگیرم تا با کسب مدال بازگردم، امیدوارم همچنان لطف خدا و اعتماد کادر فنی تیم ملی شامل حالم شود تا توانایی‌های خود را نشان دهم.

مهدی ابراهیمی هم‌اکنون یکی از ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات نوجوانان آسیا در اولان‌باتور مغولستان است و از فردا در وزن 76 کیلوگرم کشتی می‌گیرد.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول