اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد امام حسن (ع)

ششمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه خوزستان در امیدیه افتتاح شد

ششمین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سطح استان، در شهرستان امیدیه با حضور جمعی از مسئولان و مدیر شعبه های فروشگاههای زنجیره ای رفاه در استان خوزستان افتتاح شد.

ششمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه خوزستان در امیدیه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مدیر شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه خوزستان ظهر امروز در آیین افتتاحیه این فروشگاه اظهار کرد: امیدیه ششمین شهر در سطح استان خوزستان است  که دارای شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شده و امیدواریم این روند در سطح استان خوزستان افزایش چشمگیری یافته و شهرستان‌های دیگر نیز از خدمات این فروشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

فرزین فردوسی‌پور افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از 18سال پیش تاکنون افتخار خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران را یافته و امروز نیز شاهد افتتاح دویست و سومین شعبه آن در سطح کشور در شهرستان شهیدپرور امیدیه هستیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما دریافت کالا و خدمات مورد نیاز مردم از تولید کننده و وارد‌کننده و ارائه آن بدون هیچگونه واسطه‌ای به مردم و شهروندان بوده تا سایر اقشار جامعه بتوانند به‌راحتی و با کمترین قیمت کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در ادامه مدیر شعبه امیدیه ابراز داشت:این شعبه در مساحت 400متر مربع و با اعتبار اولیه 10میلیارد ریال و با مشارکت شرکت پالایش گاز بیدبلند به بهره‌برداری رسید.

رضایی افزود: فروشگاه زنجیره‌ای امیدیه همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 8صبح تا 23آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/72008/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول