اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان در انتقاد به بدحجابی

فروشگاه‌ها تیپ خاصی را به فروشندگان دیکته می‌کنند

استاندار همدان گفت: در برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها صاحبان کار برای فروش بیشتر و جذب مشتری، تیپ مشخصی را به فروشنده دیکته می‌کنند.

فروشگاه‌ها تیپ خاصی را به فروشندگان دیکته می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان که با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شد، اظهار کرد: در جلسه فرهنگ عمومی هیچ چیز را نمی‌توان به تنهایی بررسی کرد.

وی با تأکید بر اینکه نباید شورای فرهنگ عمومی با جلسه امر به معروف و نهی از منکر عوض شود، بیان داشت: گاهی فرهنگ در حجاب خلاصه می‌شود که همین امر موجب غفلت از سایر امور فرهنگی می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسئله حجاب را نباید مجرد و یا یک پدیده نوظهور خواند، تصریح کرد: امروزه خانواده‌ها از نوع پوشش جوانان ناراحتند، ولی باید این امر را مد نظر داشت که والدین در پوشش کنونی جوانان نقش مهمی دارند و باید این مهم مورد توجه باشد.

وی بر ضرورت کار فرهنگی تأکید کرد و گفت: برخوردها به تنهایی مشکلات فرهنگی را حل نمی‌کند.

آزاد با تأئید اینکه ادارات و فروشگاه‌ها نیز در حفظ حجاب مؤثرند، اظهار کرد: در مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که زنان حضور دارند صاحبان کار برای فروش بیشتر و جذب مشتری، تیپ مشخصی را به فروشنده دیکته می‌کنند که در مواجهه با برخی بی‌حجابی‌ها ما نیز خجالت می‌کشیم.

وی با بیان اینکه باید بر روی فرهنگ خانواده‌ها کار کنیم، اذعان کرد: برخوردهای امر به معروف و نهی از منکر نیز در این زمینه اثرگذار است اما کارهای فرهنگی بیشتر باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول