اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اماکن دشتستان:

فروشگاه غیرمجاز ریسیور 12 بار تعطیل شد

رئیس اداره اماکن دشتستان گفت: یک فروشنده غیرمجاز ریسیور را که پرونده کسب وی چیز دیگری است 12 بار تعطیل کرده‌ایم و به دادگاه نیز معرفی کرده‌ایم و بارها نیز جریمه شده است.

فروشگاه غیرمجاز ریسیور 12 بار تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد فاتح شامگاه سه‌شنبه در نشست تعزیرات حکومتی در برازجان با تبریک ماه رمضان اظهار داشت: رمضان ماه رحمت و مغفرت است و باید از برکات و معنویت این ماه نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است که باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد تا جامعه به سمت رشد و تعالی حرکت کند.

رئیس اداره اماکن دشتستان خاطرنشان کرد: برخورد با اماکن متخلف و سودجو و فروشندگان کالاهای غیرمجاز باید در دستورکار قرار گیرد و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز همکاری و همراهی کنند.

فاتح با اشاره به فعالیت فروشندگان غیرمجاز ریسیور در دشتستان تصریح کرد: یک فروشنده غیرمجاز ریسیور را که پرونده کسب وی چیز دیگری است 12 بار تعطیل کرده‌ایم و به دادگاه نیز معرفی کرده‌ایم و بارها نیز جریمه شده است.

وی بیان کرد: تاکنون با وجود پیگیری‌های انجام گرفته موفق نشده‌ایم توسط مجمع امور صنفی پروانه این شخص متخلف را لغو کنیم.

این مسئول گفت: از ساندویچی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها خواسته‌ایم صبح تا ظهر تعطیل کنند و قبل از اذان مغرب شروع به کار کنند تا رعایت ماه رمضان شده باشد که البته برخی از مغازه‌ها از این مسئله سر باز می‌زنند که ما مجبور به پلمپ این مغازه‌ها هستیم و از مجمع امور صنفی انتظار همکاری داریم.

فاتح ابراز داشت: همه مسئولان و متولیان امور در شهرستان باید همکاری کنند تا شاهد رشد و توسعه شهرستان و رعایت قانون و مقررات باشیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول