اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان اصفهان:

برپایی نمایشگاه قرآن در اصفهان تاثیر فرهنگی خوبی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برپایی نمایشگاه قرآن در مجموعه اصفهان تاثیر فرهنگی خوبی دارد.

برپایی نمایشگاه قرآن در اصفهان تاثیر فرهنگی خوبی دارد

محمد قطبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، برپایی نمایشگاه قرآن در مجموعه اصفهان سیتی سنتر را ارزشمند دانست.

وی به ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: در این ماه که ماه نزول قرآن است می‌طلبد که هر چه بهتر و بیشتر در راستای ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی تلاش کرد چرا که مردم و همه مسلمانان در این ماه توجه خاص به این کتاب آسمانی دارند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان به نمایشگاه موجود در مجموعه اصفهان سیتی سنتر اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرافت‌هایی که در ساخت این مجموعه بزرگ صورت گرفته شده بالطبع برپایی این نمایشگاه هم با این ظرافت انجام شده و توانسته حق مطلب را در ایجاد مفاهیم و اصل نمایشگاه ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: چنین نمایشگاه‌هایی باید در همه مکان‌ها ایجاد شود که با توجه به اینکه مجموعه اصفهان سیتی سنتر مجموعه‌ای است که روزانه هزاران نفر در آنجا تردد می‌کنند فرصت بسیار خوبی برای مفاهیم قرآنی ایجاد شده که مردم و شهروندان در کنار خرید و تفریح روزانه از این نمایشگاه هم به نحو احسن استفاده می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: از مدیریت توانمند این مجموعه که دید خاصی به ترویج فرهنگ قرآنی دارد باید قدردانی شود.

در ادامه اصغر صفاپور از ایجاد فضای بیشتر در جهت برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و دینی خبر داد و افزود: با توجه به ماهیت این مجموعه که یک مکان فرهنگی و اجتماعی است تلاش داریم در طول سال و بنا بر مراسمات مذهبی، تاریخی و فرهنگی در جهت ایجاد و برپایی نمایشگاه‌های مختلف اقدام کنیم.

مدیر امور فرهنگی مجموعه اصفهان سیتی سنتر متذکر شد: با توجه به ماه ضیافت الهی و نظر به برپایی نمایشگاه قرآنی سعی کردیم با تخفیفات ویژه شهروندان عزیز را در راستای خرید و استفاده از کتب الهی و آسمانی تشویق کنیم و این کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستیم در راستای ترویج و فرهنگ سازی قرآن در این مجموعه داشته باشیم.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول