اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

تنوع آثار ویژگی بارز نمایشگاه قرآن قم است

فرماندار قم گفت: تنوع و محتوای آثار ارائه شده در نمایشگاه قرآن و عترت قم غنی و ارزشمند است.

تنوع آثار ویژگی بارز نمایشگاه قرآن قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سنت حسنه برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در کشورمان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان، اینگونه نمایشگاه‌ها مورد استقبال گسترده مردم قرار می‌گیرد.

فرماندار قم، نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت را به لحاظ تعدد و تکثر در آثار قرآنی و به لحاظ محتوای کتب و محصولات فرهنگی مرتبط بسیار مناسب و غنی ارزیابی کرد و ابراز داشت: در این نمایشگاه آثار و محصولات برای گروه‌های سنی مختلف عرضه می‌شود که این اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن می‌تواند حسن آغازی برای برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه‌های فرهنگی در مجتمع ناشران قم باشد، تصریح کرد: در برخی روستاها و شهرهای تابعه استان قم نیز نمایشگاه‌های قرآنی با همکاری پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی شده است.

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مرداد ماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول