اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال تحصیلی جدید

رشته ورزشی اسکواش در مدارس البرز راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت اسکواش استان البرز از راه‌اندازی رشته ورزشی اسکواش در مدارس البرز از سال تحصیلی جدید خبر داد.

رشته ورزشی اسکواش در مدارس البرز راه‌اندازی می‌شود

بهارک شینا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه ورزش و افزایش رشته‌های مختلف ورزشی در مدارس یکی از مهمترین اقداماتی است که مسئولان ذیربط باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: توسعه ورزش در بین دانش‌آموزان و تشویق آنان برای انجام حرکات ورزشی می‌تواند آنان را شاداب‌تر کرده و دانش‌آموزان را برای یادگیری دروس آماده‌تر سازد.

این مسئول افزود: در این راستا در نظر داریم با راه‌اندازی ورزش جذاب اسکواش در مدارس البرز علاوه بر توسعه و شناساندن این ورزش به دانش‌آموزان آنان را در فعالیت‌های ورزشی بیشتری مشارکت دهیم.

شینا تأکید کرد: با راه‌اندازی این رشته ورزشی در مدارس می‌توانیم در جذب استعدادهای این رشته ورزشی نیز گام برداریم و آنان را برای حضور در مسابقات کشوری آماده سازیم.

مسئول هیئت اسکواش استان البرز تصریح کرد: در این راستا و با راه‌اندازی رشته اسکواش در مدارس استان البرز دانش‌آموزان از رده سنی پایین‌تر با این مهم آشنا شده و علایق خود را نسبت به این رشته ورزشی پیدا می‌کنند.

*ارتقای جایگاه رشته اسکواش

شینا در ادامه سخنان خود بر ارتقای جایگاه رشته ورزشی اسکواش در بین خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان تأکید کرد و گفت: این ورزش از شادابی و نشاط بالایی برخوردار است و البته تاکنون توانسته در بین دوستداران خود جایگاه خود را پیدا کند اما برای توسعه این رشته ورزشی نیازمند جذب معرفی بیشتر و جذب بیشتر جوانان هستیم.

*مشکلات و کمبودهای این رشته ورزشی در استان البرز مرتفع شود

رئیس هیئت اسکواش استان البرز در ادامه سخنان خود از مسئولان خواست تا مشکلات و کمبودهای این رشته ورزشی را در استان البرز مرتفع کنند و با ارائه اعتبارات و امکانات این رشته ورزشی بیش از گذشته در البرز جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

شینا ادامه داد: البته با توجه به تمام کمبودهایی که در این بخش احساس می‌شود اما با تلاش ورزشکاران این رشته ورزشی تاکنون موفق شده‌ایم موفقیت‌های بسیاری را در این رشته ورزشی کسب کنیم. 

به گفته وی هم‌اکنون آموزش این رشته ورزشی در سالن ورزشی کیانپور انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول