اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

رقابت 40 اسکواش‌باز از سراسر کشور در یزد آغاز شد

رقابت 40 اسکواش باز از سراسر کشور امروز، هشتم تیر ماه در قالب مسابقات قهرمانی کشور در یزد آغاز شد.

رقابت 40 اسکواش‌باز از سراسر کشور در یزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،رقابت 40 اسکواش باز از سراسر کشور امروز، هشتم تیر ماه در قالب مسابقات قهرمانی کشور در یزد آغاز شد.

این رقابت‌ها از صبح امروز، شنبه، هشتم تیر ماه در یزد آغاز شده و در آن 40 اسکواش باز در رده سنی زیر 17 و 19 سال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت اسکواش استان یزد در حاشیه این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت‌ها، ورزشکارانی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، جزیره کیش، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، مازندران، مرکزی و یزد حضور دارند.

علی نگهی عنوان کرد: این رقابت‌ها در تنها سالن اختصاصی اسکواش استان یزد در سه کورت پیگیری می‌شود که هم‌اکنون این رقابت‌ها تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفته است.

وی افزود: در هر دو رده سنی، شرکت‌کنندگان که در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند، راه یافتگان به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و رقابت‌ها با حضور این افراد در دو رده سنی 19سال و زیر 17 سال پیگیری می‌شود تا قهرمانان کشور مشخص ‌شوند.

وی یادآور شد: در رده سنی زیر 17 سال، سید جواد سیدان، عرفان سلطانی، شایان عبادی و محمد خانی در گروه یک و سجاد زارعیان، حمید رئیس عباسی، مجتبی کفیلی و فتحی در گروه دو به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نگهی خاطرنشان کرد: در گروه سنی زیر 19 سال نیز سهیل شاملی، علیرضا مرکوبی، رضا تیرانداز، نوید دشتی، مهدی دهقان، نوید شفیعی، امیرحسین شفیعی و امیرحسین جمالی زاده به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

وی عنوان کرد: این افراد به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند و عصر امروز در سالن اسکواش به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نگهی تاکید کرد: مرحله نهایی نیز فردا، نهم تیر ماه در یزد برگزار می‌شود و به دنبال برگزاری این رقابت‌ها، قهرمانان کشور معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول