اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس فدراسیون فوتبال خبر داد

برداشته شدن شرایط سنی برای دوره‌های آموزشی مربیگری فوتبال

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: جدیدا از طرف فدراسیون فوتبال دستورالعملی مبنی بر برداشته شدن شرایط سنی برای حضور در دوره‌های آموزشی صادر شده است.

برداشته شدن شرایط سنی برای دوره‌های آموزشی مربیگری فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید معماری ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی استعدادیابی مربیان فوتبال در بوشهر در خصوص برگزاری دوره آموزشی استعداد یابی در بوشهر گفت: برابر آئین نامه و دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال برای کشف استعدادهای مربیگری در تیم‌های پایه و استعدادیابی مجوزی گرفته شد که در این مدت مربیان جوانی در این دوره آموزشی شرکت دارند و در پایان این دوره نفرات شاخص را شناسایی کرده و به دوره های بالاتر معرفی خواهیم کرد.

معماری در ادامه افزود: جدیدا از طرف فدراسیون فوتبال دستورالعملی مبنی بر برداشته شدن شرایط سنی برای حضور در دوره‌های آموزشی صادر شده و به جای آن گذراندن تست آمادگی جسمانی و آشنایی با نرم افزارهای کامپیوتری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این مهم نیاز کار مربیان است و یک مربی علاوه بر افزودن دانش مربیگری خود باید از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار باشد و در ضمن با تکنولو‍‍ژی‌های روز و زبان انگلیسی هم آشنایی داشته باشد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر یادآور شد: در عملکرد برخی از مربیان در مدارس فوتبال با وجود زحمات فراوانی که متحمل می‌شوند نقاط ضعفی نیز دیده می‌شود که سعی کرده‌ایم در این دوره آموزشی به آنها نیز بپردازیم و آگاهی لازم را به مربیان بدهیم و در ضمن جلسات عملی و توجیهی برای مربیان شاغل در مدارس فوتبال در سالجاری برگزار کرده‌ایم.

معماری اذعان داشت: مربیان باید سعی کنند تمرینات تکنیک‌های پایه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهند و اعتقاد داریم هرچقدر دانش تئوریک و کاربردی مربیان در سطوح پایه بیشتر باشد، می‌توانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و خروجی‌های خوبی در آینده باشیم.

وی گفت: از مدیران مدارس فوتبال انتظار داریم از افرادی باتجربه و پیشکسوتان به‌عنوان ناظر بر کار مربیان و یا مدیر فنی بهره ببرند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول