اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

تجملات وارد سنت افطاردهی‌ها نشود

امام جمعه میاندرود آفت افطاردهی‌ها را چشم و هم‌چشمی‌ها و تجملات دانست و گفت: این مسائل درست نیست و اطعام‌دهی باید ساده انجام شود.

تجملات وارد سنت افطاردهی‌ها نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از مجریان و ناظران انتخابات این شهرستان که در روستای اسلام آباد این شهرستان برگزار شده بود با بیان اینکه یکی از کارهای مناسب و پسندیده در ماه میهمانی خدا اطعام‌دهی است، تصریح کرد: در این عمل خداپسندانه باید به نیازمندان توجه کافی شود.

امام جمعه شهرستان میاندرود با بیان اینک در برخی اطعام‌دهی‌ها به این مساله توجه نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولانی که افراد اداری را دعوت می‌کنند می‌توانند این اطعام را سبد کالایی درست کنند و به افراد نیازمند بدهند.

وی با بیان اینکه من نمی‌گویم افراد اداری به افطاری دعوت نشوند، افزود: اما باید به نیازمندان در افطاری‌ها و اطعام‌دهی‌ها توجه بیشتری شود.

رسولی آفت افطاردهی‌ها را چشم و هم چشمی‌ها و تجملات دانست و افزود: این مسائل درست نیست و اطعام‌دهی باید ساده انجام شود.

خطیب جمعه مرکز شهرستان میاندرود با بیان اینکه چرا باید یکصد تا یک‌هزار نفر از افرادی که مانند خودمان هستند را به افطاردهی دعوت بکنیم، تصریح کرد: این مساله واقعا جای گلایه دارد و نیازمندان در روز آخرت یقه‌مان را می‌گیرند.

انتهای پیام/86021/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول