اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شورای شهر:

هنوز حکمی درباره انتخابات گرمدره و هشتگرد صادر نشده است

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اخبار ابطال انتخابات در برخی حوزه‌ها صحت ندارد و تا این لحظه هیچ حکم قطعی درباره انتخابات در گرمدره و شهر جدید هشتگرد در استان البرز صادر نشده است.

هنوز حکمی درباره انتخابات گرمدره و هشتگرد صادر نشده است

محمدجواد کولویند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بررسی‌ها در مورد نتایج انتخابات در این دو حوزه در حال انجام است و به زودی نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مگر قرار نبود تا 25 تیر ماه نتیجه نهایی انتخابات شوراها در همه حوزه‌ها اعلام شود؟ گفت: همان طور که پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ام، جلسه شورای مرکزی هیئت نظارت در 25 تیر برگزار شده و در این جلسه باید تعیین تکلیف نهایی و احکام قطعی صادر شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در این تاریخ جلسه‌ای را برگزار کردیم، اما به دلیل اینکه نیاز به زمان بیشتری برای بررسی مدارک و مستندات بود، تا چند روز دیگر نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

کولویند در ادامه به شرایط انتخابات شوراها در گرمدره و شهر جدید هشتگرد که مورد پرسش خبرنگار فارس در کرج بود اشاره کرد و گفت: از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت در خواست ابطال انتخابات در این دو حوزه به هیئت مرکزی نظارت رسیده است.

وی افزود: مستندات و گزارش‌ها در این زمینه کامل است، تنها چند روز دیگر زمان می‌خواهیم تا با بررسی بیشتر حکم نهایی را صادر کرده تا حق کسی ضایع نگردد.

* اخبار ابطال انتخابات برخی از حوزه‌ها صحت ندارد

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اخبار ابطال انتخابات در برخی از حوزه‌ها که از سوی رسانه‌ها مطرح شده است، صحت دارد؟ گفت: باز هم تاکید می‌کنیم که تنها اخباری در این زمینه موثق و قطعی است که به صورت رسمی از سوی هیئت مرکزی نظارت منتشر شده باشد.

کولیوند ادامه داد: هنوز جلسه نهایی هیئت مرکزی نظارت برگزار نشده و به همین دلیل اخبار ابطال انتخابات در حوزه‌ها صحت ندارد.

وی متذکر شد: همانطور که پیش‌تر نیز توضیح داده شد، نتایج انتخابات شوراها در اکثر حوزه‌ها تایید شده است و تنها چند حوزه از جمله گرمدره و شهر جدید هشتگرد در استان البرز، مرودشت در استان فارس، پردیس در استان تهران، کوهدشت در استان لرستان، نسیم‌شهر، برخی از صندوق‌ها در شهرستان کامیاران، ری و کرمانشاه در دست بررسی است.

کولیوند در پایان اعلام کرد: در تلاش هستیم طی روزهای آینده نتیجه قطعی این حوزه‌ها را نیز اعلام کرده و پرونده انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ببندیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول