اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فلاح در گفت‌وگو با فارس:

استفاده از عناوین‌ ستاد انتخابات دیگر وجاهت قانونی ندارد

یک فعال سیاسی مازندران در انتخابات 92 گفت: استفاده از عنوان‌های ستاد انتخابات، در حالی که انتخابات به پایان رسیده است، وجاهت قانونی ندارد.

استفاده از عناوین‌ ستاد انتخابات دیگر وجاهت قانونی ندارد

ربیع فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: با وجود اینکه یک ماه از برگزاری انتخابات 24 خرداد گذشته اما برخی افراد هنوز از عنوان‌هایی که در ستادهای انتخابات داشتند، استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدها، ویژه همان ایام انتخابات بود، تصریح کرد: بعد از انتخابات، اعضای ستاد تجلیل شدند و کار ستادهای انتخاباتی هم پایان یافت.

فلاح که در ایام انتخابات ریاست جمهوری، مسئول ستاد حسن روحانی در مازندران بود، ادامه داد: با وجود اینکه بارها اعلام کرده‌ایم این عناوین، دیگر کاربرد ندارد اما همچنان شاهد هستیم که برخی افراد به این تذکرها توجه نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عناوین ستادهای انتخاباتی، بعد از پایان زمان انتخابات، رفتار مناسب و پسندیده‌ای نیست.

فلاح با بیان اینکه از زحمات همه افرادی که در انتخابات به نوعی، ایفای نقش کردند تشکر می‌کنیم، گفت: تقاضا داریم افراد از این عناوین استفاده نکنند تا تکرار این موضوع موجب به وجود آمدن دلخوری نشود.

انتهای پیام/86007/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول