اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خبر داد

ارسال پرونده گروهک تروریستی اخلالگر در انتخابات به دادگاه

رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: این گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور را داشتند در همان بدو ورود دستگیر شدند و اکنون این پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شده است.

ارسال پرونده گروهک تروریستی اخلالگر در انتخابات به دادگاه

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده گروهک تروریستی اخلالگر انتخابات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور را داشتند در همان بدو ورود دستگیر شدند و اکنون این پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: متهمان اصلی این پرونده متواری بوده‌اند که به زودی آنها نیز دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی داده خواهند شد و در حال حاضر دو نفر از متهمین این پرونده در حال محاکمه هستند.

رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت امنیتی استان سیستان و رصد اطلاعات از گروهک‌های تروریستی زمینه فعالیت‌ها و حرکات این گروهک‌ها کاهش یافته و بسیاری از آنها شناسایی شده و تحویل دستگاه قضایی داده شده‌اند.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع ویژه جرایم امنیتی در استان سیستان و بلوچستان مخصوص رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها بوده که پرونده جدیدی در این مورد شکل نگرفته است.

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول