اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جشنواره‌های منطقه‌ای کشوری

سه گروه نمایشی از اردبیل به جشنواره سراسری راه یافت

با پایان برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره‌های منطقه‌ای نمایش عروسکی، سه گروه نمایشی از استان اردبیل به جشنواره سراسری راه یافت.

سه گروه نمایشی از اردبیل به جشنواره سراسری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره‌ها در مناطق مختلف و به میزبانی سه استان اردبیل، فارس و خراسان جنوبی برگزار شد تا منتخبان این جشنواره‌های منطقه‌ای به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

بر همین اساس از استان اردبیل سه گروه نمایشی برگزیده برای حضور در جشنواره سراسری انتخاب شدند تا بتوانند در رقابت با سایر گروه‌ها حائز جایگاه‌های برتر شوند.

سه گروه نمایشی راه یافته از این استان به جشنواره سراسری نمایش «خاله سوسکه» اثر کیوان باغلاچی از مرکز شماره پنج اردبیل، «پرنده‌های قالی» اثر فاطمه رمال از مرکز شماره یک اردبیل و در بخش مربیان و تربیت‌یافتگان کانون گروه نمایش «سایه بازی» به کارگردانی داریوش علومی در بخش آزاد این جشنواره به مرحله نهایی راه یافتند.

جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی اوایل تیرماه در اردبیل نیز برگزار شد و با تقدیر و تجلیل از برگزیدگان، آثار برگزیده به جشنواره سراسری راه یافتند.

انتهای پیام/62006/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول