اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه 2 کشور تشریح شد

برنامه‌های ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کشور تشریح شد.

برنامه‌های ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه 2 کشور تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید هانی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کشور پرداخت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهارشنبه 12 تیرماه از ساعت 8:30 تا 9:30 افتتاحیه جشنواره در سالن هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی به اجرای تئاترهای برنامه‌ریزی شده در 12 تیرماه اشاره کرد و ادامه داد: ساعت 9:30 نمایش «مورموری‌ها و تار تاری‌ها» از استان آذربایجان غربی و ساعت 10:30 همان روز نیز نمایش تئاتر «هتل مترسک» از تهران و در ساعت 11:30 نیز نمایش «ماه پیشونی چنین بود» از استان مرکزی در سالن نمایش حسین پناهی به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اجرای نمایش‌ها در بعد از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری اشاره کرد و گفت: در ساعت 14:30 نمایش «آفتاب از کجا سر می‌زند» از استان هرمزگان، 15:30 نمایش «خفاش دیوانه» از یزد در پلاتوی حسین پناهی اجرا می‌شود.

حسینی عنوان کرد: نمایش «آخرین جیکوی قهرمان» تولید استان ایلام ساعت 16:30 در پلاتوی حسین پناهی اجرا می‌شود، «سنگ‌ها بی‌گناهند» از آذربایجان غربی ساعت 17:30، «گرگ قصه‌ها» 18:30 از تهران و نمایش «آرزوی یخ» نیز از یزد ساعت 19:30 در پلاتوی حسین پناهی به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول به برنامه‌های روز پنج‌شنبه 13 تیرماه در بخش مربیان اشاره کرد و گفت: «متولد ماه سیب» در بخش مربیان از تهران در سالن هنر اداره کل ارشاد ساعت هشت صبح، «دریای سرخ» از هرمزگان در بخش مربیان ساعت 9:30 واقع در سالن هنر، «مرغک بودن» در بخش مربیان از آذربایجان غربی ساعت 10:30 در سالن هنر، «آسیاب بچرخ» از ایلام ساعت 11:30 در پلاتوی حسین پناهی و «شش جوجه کلاغ» از یزد در بخش مربیان ساعت 12:30 در سالن هنر اجرا می‌شود.

این مسئول دیگر برنامه‌ها و نمایش‌های اجرایی در بعد از ظهر روز پنجشنبه از جمله «کلوچه‌های خدا» از کهگیلویه و بویراحمد را ساعت 14:30 در پلاتوی حسین پناهی بیان کرد و گفت: تئاتر «ددر دودم» در بخش مربیان از استان مرکزی ساعت 16 عصر در پلاتوی حسین پناهی، «حرف‌آباد» از ایلام ساعت 17 در پلاتوی پناهی، میان برنامه جشنواره حضور در تفرجگاه تنگ گنجه‌ای از ساعت 17:30 تا 20 و در پایان مراسم اختتامیه رأس ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخبار جشنواره در قالب ویژه‌نامه به نام «بویگ» (عروسک محلی) جمع‌آوری و به چاپ می‌رسد.

حسینی خاطرنشان کرد: یک گروه از مرحله استانی به نام «کلوچه‌های خدا» تولید مرکز شماره دو گچساران به جشنواره منطقه‌ای راه پیدا کرد.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول