اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:

دو نمایش عروسکی از استان مرکزی به جشنواره منطقه‌ای راه یافت

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از راهیابی دو نمایش عروسکی به جشنواره منطقه‌ای خبر داد.

دو نمایش عروسکی از استان مرکزی به جشنواره منطقه‌ای راه یافت

محمدتقی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره  استانی نمایش عروسکی استانی  اردیبهشت‌ماه گذشته و با اجرای 10 نمایش عروسکی برگزار شد که طی آن دو نمایش به نام‌های ماه پیشونی و خبر مهم موفق به راهیابی به این جشنواره شدند.

وی تصریح کرد: یکی از این دو نمایش ساخته مربیان کانون‌ها و دیگری ساخته اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است که از 11 تا 14 تیرماه در جشنواره منطقه‌ای یاسوج به روی صحنه خواهند رفت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته رضوی در اراک گفت: نمایشگاه از دوم ماه جاری در اراک برپا شده است و تا فردا ادامه دارد.

حقی افزود: در این نمایشگاه برترین آثار جشنواره‌های دو سال اخیر رضوی به نمایش گذاشته شده که قرار است با درخواست مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی این نمایشگاه مدتی نیز توسط این اداره به نمایش درآید.

به گفته وی، این نمایشگاه در دو بخش نمایشگاهی و کارگاهی برگزار می‌شود که در بخش نمایشگاهی آثار برتر در رشته‌های یک حدیث یک تصویر، نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی رضوی و... به نمایش درآمده و در بخش کارگاهی نیز کارگاه‌‌های نقاشی، سفالگری، قصه‌گویی، پویانمایی رضوی، نمایشنامه خوانی رضوی، شعر و داستان رضوی، قصه گویی رضوی، کتاب سازی رضوی و خاطرات زیارت رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول