اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

مدیریت بر دریا را جدی‌تر بگیریم/ آمار غرق‌شدگان دریا کاهش یابد

فرماندار بابلسر گفت: بحث مدیریت بر دریا یکی از اولویت‌های کاری بوده و تاکید بر این است که بحث دریا را جدی‌تر بگیریم.

مدیریت بر دریا را جدی‌تر بگیریم/ آمار غرق‌شدگان دریا کاهش یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، نخستین نشست خبری فرماندار شهرستان بابلسر عصر امروز در محل دفتر فرماندار بابلسر برگزار شد.

سیدکریم سجادی فرماندار شهرستان بابلسر در این نشست خبری اظهار داشت: همیشه سعی کردم در انجام وظایفم بیشترین ارتباط را با رسانه‌ها داشته باشم و در تمام شرایط سعی کردم کارهایم را با همکاری خبرنگاران انجام دهم.

وی با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات بیان داشت: توقع ما این است که ارتباطات دو طرفه باشد و وظیفه فرماندار هم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگی بین تمام نهادها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم دارند، گفت: خبرهای شهرستان باید اطلاع‌رسانی شود چون افرادی سودجو درصددند با استفاده از خلاء‌هایی که در سطح شهرستان وجود دارد فضای شهرستان را تخریب کنند.

وی اضافه کرد: در این بین خبرنگاران می‌توانند با کمک به مدیران، اطلاعات صحیح را به مردم برسانند.

سجادی در ادامه گفت: یکی از تاکیداتم در جلسه شورای اداری شهرستان این خواهد بود که مدیران دستگاه‌های اجرایی در اطلاع‌رسانی به خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه انتقاد باید سازنده باشد، افزود: رسانه‌ها، حرمت قلم را داشته باشند و آنجایی که احساس کردند یک مدیر دستگاه یا نهادی وظایف خود را به درستی انجام نداد به روابط عمومی فرمانداری اطلاع دهند تا مشکل حل شود.

سجادی افزود: امروزه مشاهده می‌شود در کشور نقد و بررسی مسائل به خوبی انجام می‌شود و جامعه به سمتی پیش می‌رود تحمل انتقاد را دارد اما در شهرستان ممکن است این ظرفیت وجود نداشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر اضافه کرد: تلاش بر این است به دستگاه‌های دولتی به ویژه ارشاد ابلاغ شود تمام جلسات را اطلاع‌رسانی کنند و از خبرنگاران در برنامه‌هایشان استفاده کنند.

وی در مورد جابجایی مدیران اظهار داشت: در این باره نمی‌دانم سیاست دولت منتخب آینده چه خواهد بود اما اگر در گذشته اختلافی بین مدیرکل و فرماندار پیش می‌آمد از فرماندار حمایت می‌کردم چون مدیرکل موظف است در انتصاب مدیران شهرستان با فرماندار تعامل داشته باشد.

سجادی در پاسخ به اینکه چه اقداماتی صورت خواهد گرفت تا آمار غرق‌شدگان در دریا کاهش یابد، اظهار داشت: بحث دریا یکی از اولویت‌های کاری است و تاکید ما این است که بحث دریا را جدی‌تر بگیریم.

وی افزود: مشکل عمده‌ دریا نداشتن متولی است، باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به درستی انجام شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

 انتهای پیام/86010/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول