اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی نشست خبری مدیرکل بهزیستی گلستان

برتری بانوان در عرصه رسانه استان گلستان + تصاویر

در حواشی نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان گلستان مهمترین نکته که نظر همه را به خود جلب کرد برتری تعداد بانوان خبرنگار در این جلسه بود.

برتری بانوان در عرصه رسانه استان گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان گلستان صبح امروز با صرف زمان سه ساعته به نوعی رکورد برگزاری نشست خبری مسئولان استانی در مدت اخیر را شکست و علاوه بر این دارای حواشی بود که از نظرتان می‎گذرد.

• برتری تعداد بانوان خبرنگار در این جلسه به حدی بود که بر روی صندلی‎های اصلی در سالن کنفرانس جایی برای حضور آقایان وجود نداشت و خانم‎ها در این جلسه اثبات کردند حضورشان در تمام عرصه‎ها پررنگ و با توان بالا خواهد بود.

• در این نشست نزدیک به 30 خبرنگار خانم و تنها 6 خبرنگار آقا حضور داشت.

• نشست خبری امروز در محل ساختمان اداره بهزیستی شهرستان گرگان روبروی چهارشنبه بازار واقع در بلوار الغدیر برگزار شد که با توجه به اینکه اداره کل بهزیستی استان گلستان در مرکز شهر قرار دارد و رفت و آمد در آنجا راحت‎تر است خبرنگاران انتظار داشتند این نشست خبری نیز در همان مکان برگزار شود که مورد اعتراض در گوشی خبرنگاران نیز بود.

• با توجه به گستردگی حوزه کاری اداره بهزیستی، رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی گلستان 90 درصد جلسه را به ارائه گزارش اختصاص داده و پس از گذشت یک ساعت از این نشست تنها مطالب وی در یک حوزه به پایان رسید.

 

• پس از گذشت یک ساعت و نیم از شروع نشست خبری یکی از خبرنگارانی که چهره‎اش برای هیچکدام از خبرنگاران باسابقه و حاضر در تمام صحنه‎های خبری استان آشنا نبود با تاکید بر روی یک موضوع و اختصاص حدود 15 دقیقه از وقت جلسه مورد اعتراض باقی خبرنگاران قرار گرفت و جلسه برای دقایقی به حاشیه کشیده و از بحث خارج شد.

• در 30 دقیقه انتهای این نشست خبری با توجه به طولانی شدن جلسه اکثر حاضران در جلسه خسته شده و تصمیم بر این گرفتند سوال‎های خود را پس از نشست خبری و در فرصتی مناسب‎تر برگزار کنند.

• در پایان جلسه نیز به رسم یادبود و با توجه به نزدیکی به روز خبرنگار با اهدای لوح سپاس و یک اثر هنری ساخته شده توسط افراد تحت پوشش اداره کل بهزیستی گلستان از تمامی خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام/83004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول