اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر:

اجرای طرح تحرک در جامعه موجب کاهش آسیب‌های خانواده و سلامت بانوان می‌شود

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر گفت: طرح تحرک، حرکتی راهبردی در حوزه امور مربوط به بانوان، موجب کاهش آسیب‌های خانواده، و سلامت بانوان می‌شود.

اجرای طرح تحرک در جامعه موجب کاهش آسیب‌های خانواده و سلامت بانوان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا عرفان عصر امروز در نشست مشترک کارگروه بانوان و خانواده و ترویج فرهنگ فاطمی اظهار داشت: هدف کلان طرح کشوری'تحرک' ویژه بانوان، تقویت ارزش‌های انسانی زنان در جامعه و ارتقای آگاهی و مشارکت آنان در اجتماع است که باید در سطح استان به خوبی اجرا شود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیان خانواده و تعالی آن مهمترین هدف مجموعه امور بانوان و خانواده است اظهار داشت : با اجرای صحیح برنامه‌های تحکیم و تعالی بنیان خانواده، شاهد کاهش آسیب‌ها در حوزه اجتماع و خانواده خواهیم بود. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بر مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌ها در موضوع تحکیم و تعالی بنیان خانواده‌ها تاکید کرد و افزود : طرح تحرک در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با یک برنامه و هدف کلان که توسعه زنان و خانواده مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است را در بردارد اجراء می‌شود.

عرفان با اشاره به اینکه طرح تحرک از سوی وزارت کشور به همه استانها برای اجرا چند سالی است که ابلاغ شده است، تصریح کرد: طرح تحرک، حرکتی راهبردی در حوزه امور مربوط به بانوان و در راستای توانمند سازی و ارتقا توانایی‌های بانوان در عرصه‌های گوناگونی می‌باشد که کاهش آسیب‌های خانواده، ارتقای کارایی، اثربخشی و سلامت بانوان را در بردارد .

وی به دهه کرامت که در شهریورماه برگزار می‌شود، اشاره کرد و اذعان داشت: در دهه کرامت ده‌ها برنامه ویژه این دهه شامل جشن‌های رضوی و برنامه‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، افزود: این دهه که از سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا سالروز ولادت پربرکت امام رضا(ع) ادامه دارد در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با نشاط در استان بوشهر برگزار می‌شود.

عرفان بر هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت تأکید کرد و ابراز داشت: این دهه که باعث افزایش درک زنان و جوانان به ارزشهای اسلامی خواهد شد در آن برنامه‌های متنوعی شامل مشاعره رضوی، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، کارگروه آموزشی، مسابقات کتابخوانی، و تجلیل از بانوان و دختران نخبه برگزار می‌شود.

مدیرکل بانوان وامور خانواده استانداری بوشهر ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این جشن‌ها اظهار داشت: در ایام دهه کرامت همچنین برنامه‌های مختلف و متنوعی در مساجد که دارای کانون فرهنگی هنری باشند؛ برگزار خواهد شد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه فرهنگ فاطمی تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ فاطمی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزش‌های اسلامی و صیانت از حریم اسلامی و دفاع از ولایت است که اشاعه آن در جامعه بسیاری از جوانان را از آسیب‌های پیش‌روی آنان مصون نگه می‌دارد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول