اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

مرکز ترک اعتیاد بانوان در راور راه‌اندازی می‌شود

فرماندار راور از طی مراحل اولیه برای راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان در شهرستان راور خبر داد.

مرکز ترک اعتیاد بانوان در راور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان، اعتیاد را در کنار بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی جامعه دانست و اظهار داشت: در جامعه فعلی حدود 70 درصد مشکلات نشأت گرفته از اعتیاد افراد به مواد مخدر است.

وی بیان داشت: با وجود عملکرد مثبت نیروهای انتظامی شهرستان در زمینه کشفیات مواد مخدر با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه مواجه هستیم.

شریفی با اشاره به نقش خانواده در گرایش و یا پیشگیری فرزندان از آسیب‌های اجتماعی بر آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها از عواقب شوم این بلای خانمانسوز، تأکید کرد و خواستار استفاده دستگاه‌ها از ظرفیت‌های مربوطه در زمینه مهار آن در شهرستان شد.

وی همچنین از طی مراحل اولیه برای راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان و مؤسسه بعثت در شهرستان راور خبر داد.

مهدی قویدل، دادستان شهرستان راور نیز بحث اعتیاد افراد جامعه به مواد مخدر در کشور را از اهداف اصلی دشمنان نظام مطرح کرد و گفت: بالغ بر 99 درصد سرقت‌های جامعه ناشی از اعتیاد است که مقابله و اعمال قانون و مجازات افراد در زمینه پیشگیری چندان اثر بخش نبوده و می‌طلبد تمام دستگاه‌ها به تناسب امکانات خود در این امر مشارکت کنند.

وی با اشاره به میزان ورود مواد مخدر به کشور و استان کرمان افزود: تنها 10 درصد از مواد مخدر وارده به ایران کشف و ضبط می‌شود و قطعاً مابقی در بین جامعه توزیع و مصرف می‌شود.

قویدل در پایان عنوان کرد: مسئولان باید با فراهم ساختن فرصت‌های اشتغال برای جوانان و ایجاد فضاهای تفریحی و گردشی برای خانواده‌ها مانع از گسترش این معضل به ویژه در شهرستان باشند.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول