اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگاه حجاب و عفاف صورت گرفت

تجلیل از بانوان مددجوی طرح نظام جامع خانواده امداد تویسرکان

از 40 بانوی مددجوی طرح نظام خانواده کمیته امداد تویسرکان در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف با هدیه 40 چادر تجلیل شد.

تجلیل از بانوان مددجوی طرح نظام جامع خانواده امداد تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز در کارگاه حجاب و عفاف از 40 نفر از مددجویان طرح نظام جامع خانواده کمیته امداد امام خمینی با هدیه 40 چادر تجلیل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در این آیین با اشاره به این‌که حجاب به زنان شخصیت و عزت می‌بخشد، تصریح کرد: حجاب و عفاف زنان از تضعیف حقوق آنان در جامعه جلوگیری می‌کند.

تیمور کرمی‌مقدم حجاب را بهترین محافظ  حریم زن در جامعه دانست و تاکید کرد: حجاب، زنان و دختران ما را از تیر نگاه‌های هوس‌آلود حفظ می‌کند.

وی با تاکید بر این نکته که حجاب و عفاف باعث محدودیت زن نیست بلکه برای بانوان مصونیت به همراه دارد، اظهار داشت: حجاب یک دستور دینی است و از مسائل مهم و اثرگذار در رشد ضریب نرخ سلامت اجتماع محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با بیان این‌که حجاب دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: این مسئله بر مردان و زنان جامعه صدق دارد اما برای زنان به واسطه شرایط جسمی خاص آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر این‌که دین اسلام بر حجاب و اهمیت جایگاه آن برای سلامت زن بسیار سفارش کرده است، گفت: بهترین الگو برای زنان ما حضرت زهرا (س) است چراکه ایشان با حفظ حجاب و عفاف در همه عرصه‌ها به‌ویژه اجتماع حضوری فعال و اثرگذار داشتند.

کرمی‌مقدم نقش خانواده در نهادینه‌سازی این مهم در جامعه را اساسی دانست و گفت: والدین باید الگوی برتر را در ابتدای شکل‌گیری شخصیت فرزندان به آن‌ها معرفی کنند.

وی مادران را الگوی دختران عنوان کرد و ادامه داد: اگر مادران ما اصول و مبانی تعریف شده برای بانوان در دین را رعایت نکنند نمی‌توانند مادرانی عفیف را برای آینده کشور تربیت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با تاکید بر این نکته که رشد و سلامت زن در پیشرفت اقشار جامعه نقش‌آفرین است، تاکید کرد: بانوان ما باید در نقش مادری دقت بسیار زیادی داشته باشند چراکه اقتدار و پویایی یک ملت در گرو چگونگی پرورش و تربیت آیندگان هستند.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول