اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

تحقق 35 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 35 درصد از مجموع تعهدات آموزشی امسال فنی و حرفه‌ای استان تحقق پیدا کرده است.

تحقق 35 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،حسین خوشایند ظهر امروز در آغاز برنامه‌های هفته مهارت اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی متولی آموزش‌های مهارتی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و غیردولتی فعالیت خود را انجام می‌دهد، اذعان داشت: تمامی خدمات در بخش دولتی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای با داشتن 20 مرکز آموزشی در قالب 123 کارگاه ثابت و 306 حرفه آموزشی در بخش دولتی و 130 آموزشگاه آزاد با 254 حرفه آموزشی در بخش غیر دولتی،سالانه بطور متوسط میزان 3 میلیون ساعت آموزش را به انجام می‌رساند.

خوشایند ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای با آموزش در مراکز ثابت و شعب شهری، آموزش در مناطق روستایی، آموزش در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، آموزش در پادگان‌‌ها، در زندان‌ها ‌و آموزش در آموزشگاه‌ها نسبت به تامین و تربیت نیروی ماهر مورد نیاز حوزه‌های مختلف صنعت،کشاورزی و خدمات استان اقدام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته میزان تعهدات سازمان در بخش دولتی یک میلیون و 999 هزار و 37 نفر ساعت بوده و میزان عملکرد سازمان 2 میلیون و 126 هزار و 833 نفر- ساعت بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش آموزش نفر ساعت در سال گذشته به 106 درصد تعهدات خود در بخش دولتی جامه عمل پوشانده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان تعهدات سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی 11 هزار و 108 نفر دوره بوده است، یادآور شد: با عملکرد 11 هزار و 713 نفر دوره در سال گذشته 105 درصد از تعهدات این سازمان تحقق پیدا کرده است.

خوشایند متذکر شد: در سه ماهه نخست سال جاری 35 درصد تعهدات آموزشی سال تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/69019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول