اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:

پول‌های کرمان توسط 3 بانک از استان خارج می‌شود

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: آمارها نشان می‌دهد، پول‌های کرمان توسط 3 بانک از استان خارج می‌شود که مسئولان باید در این باره اقدامات لازم را انجام دهند.

پول‌های کرمان توسط 3 بانک از استان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسن فروغی‌فر پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی شمال استان کرمان اظهار داشت: میزان درصد خوداتکایی سه بانک کرمان بالای یک است که این امر نشان می‌دهد، این بانک‌ها پول‌های کرمان را از این استان خارج می‌کنند و این امر به ضرر استان کرمان است.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی افزود: تغییر در سازمانی که زنده، پویا و در حال حرکت است، باید روی دهد و این تغییر باید در ابعاد مختلف باشد.

وی ابراز داشت: بانک کشاورزی نخستین بانکی بود که بحث بازار، مشتری‌مداری و ... را در بانکداری مطرح کرد و از دو سال قبل تغییرات در بانک کشاورزی کلید خورده و به زودی ساختار مدیریت و شعبه‌ها و عناوین، درجه‌بندی و گروه‌بندی‌ها در بانک کشاورزی تغییر می‌کند.

فروغی‌فر تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری سبد محصولات و خدمات بانک کشاورزی با ارائه مجموعه‌ای از خدمات بانکی در کشور ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: بانک کشاورزی یک بانک دولتی است که با هدف ارتقای سطح بالندگی کشاورزان و توسعه روستاها فعالیت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه زیربنای بانک کشاورزی در استان کرمان مطلوب است، خاطر نشان کرد: کارهای بانک کشاورزی در استان کرمان به شتاب نیاز دارد.

فروغی‌فر با بیان اینکه میزان معوقات بانک کشاورزی نسبت به سایر بانک‌ها بیشتر است، عنوان کرد: بانک کشاورزی 3 هزار میلیارد ریال از بازار استان کرمان طلب دارد که این رقم باید طی برنامه دو تا سه ساله وصول شود.

وی ضریب نسبت خوداتکایی در بانک را 1.1 ذکر کرد و اذعان داشت: این رقم در بانک کشاورزی استان کرمان 44 صدم است در حالی که بانک زمانی قوی است که این ضریب افزایش یابد.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول