اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خواستار شد

شناسایی ظرفیت‏های اقتصادی سمنان / مدیریت گردش پولی در جامعه قوت گیرد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: یکی از ضروریات تحقق حماسه اقتصادی، شناسایی ظرفیت‏های اقتصادی و مدیریت گردش پولی در جامعه است.

شناسایی ظرفیت‏های اقتصادی سمنان / مدیریت گردش پولی در جامعه قوت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز به منظور بررسی مسائل مرتبط با ارایه تسهیلات بانکی، فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق همراهانش با مدیر بانک انصار استان در محل دفتر مدیریت بانک انصار دیدار و گفت‏ وگو کرد.

در این دیدار در خصوص اعتبارات و تسهیلات بانکی جهت رشد و توسعه شهرستان خصوصاً تأمین اعتبارات بخش صنعت و گردشگری و حمایت از تولید در شهرستان گفت‏ وگو و تبادل نظر شد.

فرماندار شهرستان سمنان در این نشست با اشاره به اینکه شناسایی پتانسیل‏های اقتصادی شهرستان و مدیریت گردش پولی در جامعه بسیار در تصمیم‏ گیری‏ها مثمر ثمر بوده و از ملزومات تحقق حماسه اقتصادی است، گفت: در کشور ما عمده اقتصاد بر عهده بانک‏هاست و اقتصاد ایران بانک‏ محور بوده و این نقش، برجسته و پررنگ است.

حسن سعدالدین با اشاره به مقوله صنعت و نقش آن در افزایش تولید و حل مشکل اقتصادی و رفع بیکاری ادامه داد: در بخش صنعت، حجم گردش پول بالایی داریم و برای ما این موضوع در حوزه شهرستان فرصت محسوب می‏شود.

وی در خصوص سرانه پولی در شهرستان سمنان گفت: با تلاش بیشتر می‏توانیم در این زمینه ارتقا داشته باشیم و با توسعه زیرساخت‏های صنعتی و گردشگری به این مهم دست یابیم.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: بانک انصار با ویژگی‏های خاص خود تقریباً جایگاه خود را در سطح استان به دست آورده و با ارایه خدمات الکترونیک خدماتی شایسته به مشتریان ارایه می‏کند.

مدیر بانک انصار استان سمنان نیز در این جلسه گفت: بانک انصار فعالیت خود را از سال 1371 تحت عنوان صندوق قرض‏ الحسنه انصارالمجاهدین آغاز کرد و در سال 1381 با ارتقا به موسسه مالی و اعتبار انصار ادامه فعالیت داشت.

ایرج شمسینی‏غیاثوند افزود: این موسسه از سال 1383 تحت عنوان بانک در استان فعالیت دارد و در حال حاضر با 9 شعبه و دو باجه در استان به وسیله سیستم یکپارچه پذیرای مشتریان است.

مدیر بانک انصار استان ادامه داد: بانک انصار با پیدا کردن جایگاه خود در بین مشتریان فعالیت‏های خود را توسعه داده و توانسته تقویت‏ کننده شرکت‏های بزرگ اقتصادی در استان باشد.

شمسینی‏غیاثوند با اشاره به لزوم حماسه اقتصادی گفت: با حمایت از بخش تولید و صنعت برنامه‏ های لازم را برای رسیدن به اهداف خود را مشخص کرده‏ ایم و امیدواریم بتوانیم خدمات خود را در جهت توسعه استان سمنان گسترش دهیم و نقش تاثیرگذاری را در عرصه اقتصادی کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول