اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیم فصل اول سیزدهمین دوره لیگ برتر

صبا با استقلال و پرسپولیس در هفته‌های چهارم و دوازدهم دیدار می‌کند

تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال به ترتیب در هفته‌های چهارم و دوازدهم با استقلال و پرسپولیس تهران رو به رو می‌شود.

صبا با استقلال و پرسپولیس در هفته‌های چهارم و دوازدهم دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز دوم مرداد ماه استارت می‌خورد و 16 تیم حاضر در لیگ برتر در سیزدهمین دوره این رقابت‌ها، رقابت خود را آغاز می‌کنند.

صبای قم که در گام نخست باید در ورزشگاه یادگار امام قم از تیم شهر انزلی یعنی ملوان پذیرایی کند، در هفته چهارم حساس‌ترین دیدار خود را برابر استقلال در تهران برگزار می‌کند و با پرسپولیس تهران نیز در هفته دوازدهم در قم دیدار خواهد کرد.

با قرعه‌کشی انجام شده در نخستین هفته این رقابت‌ها در روز دوم مرداد ماه، صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود اما در هفته دوم نخستین دیدار خارج از خانه خود را در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برابر نفت برگزار می‌کند.

در سومین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال صبای قم در قم میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان و شاگردان حسین فرکی خواهد بود و در هفته چهارم مسابقات در دیدار حساس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد بود اما در هفته ششم که برای صبا یک دیدار خارج از خانه محسوب می‌شود بازی این تیم با فولاد سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به انجام می‌رسد.

در هفتمین هفته بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال، صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف شاگردان غلامحسین پیروانی در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود و بعد از آن باز هم در دیداری خانگی این بار میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

در نهمین هفته مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم مایلی کهن در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال داماش گیلان خواهد بود.

در بازی‌های هفته دهم از دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، صبای قم در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت در خانه میزبان شاگردان منصور ابراهیم زاده در تیم راه آهن شهرری خواهد بود.

در یازدهمین هفته مسابقات لیگ دوازدهم نیز صبای قم یک بازی خارج از خانه را در پیش دارد که طی آن جدال با تیم سرمربی اسبق یعنی عبدالله ویسی، صبا باید به اهواز رفته و دیداری خارج از خانه را برابر تیم مدعی استقلال صنعتی خوزستان برگزار کند.

در هفته دوازدهم که در اوج حساسیت برگزار می‌شود، صبای قم یک مسابقه داخل خانه برگزار می‌کند و طی آن تیم محمد مایلی کهن در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف تیم تحت هدایت علی دایی یعنی پرسپولیس تهران می‌رود.

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، صبای قم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به میدان رفته و در مقابل تیم اصفهانی ذوب آهن یکی از حساس‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود در دور رفت را برگزار کند.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال صبای قم در خانه به مصاف مس کرمان می‌رود، ضمن اینکه در دیدار هفته پانزدهم و پایانی از نیم فصل نخست لیگ سیزدهم این تیم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال سایپای البرز است و بدین ترتیب پرونده نیم فصل نخست لیگ سیزدهم بسته می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول