اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کانوپولو بانوان مازندران:

بازیکنانم انگیزه زیادی برای قهرمانی در کانوپولو داشتند

سرمربی تیم کانوپولو بانوان مازندران گفت: بازیکنانم انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی کشور داشتند.

بازیکنانم انگیزه زیادی برای قهرمانی در کانوپولو داشتند

جمیله طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: مسابقات قایقرانی کانوپولو بانوان کشور در تهران از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، بازیکنان خوب و برتر کانوپولوی کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

سرمربی تیم کانوپولو مازندران در ادامه با اشاره به رقابت نزدیک تیم‌ها، گفت: با توجه به حضور بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف نتیجه بازی‌ها بسیار نزدیک بود.

طهماسبی درباره ترکیب تیمش افزود: تیم مازندران برای حضور در این رقابت‌ها با برگزاری تمرینات مناسب با آمادگی خوبی برای کسب عنوان قهرمانی حضور یافت.

وی با اشاره به درخشش بازیکنان مازندرانی در این پیکارها، ابراز داشت: این مسابقات در حضور کمیته فنی فدراسیون برگزار شد و به احتمال زیاد چهار بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

طهماسبی افزود: به شرایط بازیکنان جوانم با توجه به برپایی تمرینات سخت و فشرده به قهرمانی در این دوره ایمان داشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته قایقرانی، ورزشکاران بسیار خوبی در دو بخش مردان و زنان در ترکیب تیم ملی داریم که به  حمایت مالی اسپانسران و سرمایه‌گذاران برای رشد و توسعه این ورزش نیاز است.

به گزارش فارس، تیم کانوپولو بانوان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور در تهران در فینال با برتری مقابل خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول