اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس

ناظمی: فصل آینده داماش تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: فصل آینده با تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان برای موفقیت داماش می‌جنگیم.

ناظمی: فصل آینده داماش تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان است

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره لغو اردوی تدارکاتی داماش در لواسان تهران، اظهار کرد: پیش از این قرار بود برای برپایی یک اردوی چند روزه و انجام دو بازی دوستانه راهی تهران شویم که به دلیل به تعویق افتادن برنامه آغاز رقابت‌های لیگ برتر فعلاً تصمیم گرفتیم این برنامه تدارکاتی را لغو کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز نفرات تیم ما کامل نشده است صلاح را بر این دیدیم تا اردو را کمی دیرتر و با حضور تمام نفراتمان ‌برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به نفرات جدا شده از این تیم در فصل نقل و انتقالات، اذعان کرد: با توجه به بضاعت مالی داماش تصمیم داریم با استفاده از بازیکنان جوانی که در اختیار ما است، جای خالی حسین ابراهیمی و علیرضا جهانبخش را پر کنیم زیرا دستمان برای جذب نفرات سرشناس چندان باز نیست.

وی اضافه کرد: به غیر از این دو بازیکن دیگر نفرات فصل گذشته خود را حفظ کرده‌ایم و امیدواریم نفرات جوانی که در کنار با تجربه‌ها به میدان می‌روند بتوانند مثمر ثمر ظاهر شوند.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام داریم، تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آغازی خوب در لیگ برتر داشته باشیم و از همان هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: با تحقق این مسئله می‌توانیم هر هفته به نفرات جوان بیشتری بازی دهیم تا از دل آنها بازیکنان بزرگی ساخته شوند، همانگونه که جهانبخش و ابراهیمی در دوران جوانی در همین داماش رشد کردند و تکامل یافتند.

وی درباره اعضای کادر فنی این فصل داماش، گفت: با جدایی دارکو ، امسال علی نظر محمدی و علی کولیوند به جمع همکاران ما اضافه شده‌اند، ضمن اینکه آقایان ربیعی‌فر و سجادی نیز کماکان در این فصل در جمع کادر فنی حضور دارند که امیدواریم با همکاری هم بتوانیم برای داماش مثمر ثمر باشیم.

ناظمی اذعان کرد: اکنون منتظر مربی بدنساز خود هستیم تا با حل مشکل خانوادگی‌اش به ما ملحق شود.

وی مشکل مالی را کماکان مهم‌ترین دغدغه این روزهای داماشی‌ها ذکر کرد و یادآور شد: اگر مسایل مالی برطرف شود با انرژی بیشتری می‌توانیم برنامه‌های خود را پیش ببریم البته آقای عابدینی به طور جدی پیگیر این مسایل هستند و امیدوارم مسئولان نیز کمک کنند تا بر خلاف دو فصل گذشته دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشیم.

سرمربی داماش گیلان، اضافه کرد: از اینکه بازیکنان با وجود طلبکار بودن پول فصل گذشته خود کماکان با باشگاه هستند و قراردادشان را تمدید کردند نشانه معرفت آنهاست و بازیکنان و اعضای کادر فنی به عشق داماش و هواداران تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های هواداران داماش در فصل گذشته خاطرنشان کرد: هواداران در سخت‌ترین روزهای فصل گذشته پشت ما بودند و با تمام وجود از داماش حمایت کردند و امیدواریم امسال هم مانند همیشه یار و یاور داماش باشند.

ناظمی، متذکر شد: بنده و دیگر اعضای کادر فنی داماش تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با وجود مشکلات مالی با تلفیق این نفرات با تجربه و جوان رضایت خاطر هواداران خود را کسب کنیم.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول