اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در اردوی تیم ملی صورت می‌گیرد

تلاش 3 بانوی کاراته‌کای همدانی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

در مسابقات انتخابی رده سنی امید کاراته بانوان سه بانوی کاراته‌کای همدان حضور دارند.

تلاش 3 بانوی کاراته‌کای همدانی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشته ورزشی کاراته در سبک‌های مختلف در سال‌های اخیر در استان همدان رشد مطلوبی پیدا کرده به طوری که بانوان همپای آقایان توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

کاراته همدان چند سالی است که در بخش رقابتی با حمایت باشگاه پاس توانسته در لیگ‌های مختلف کشور تیم‌داری کند و با درخشش ورزشکاران این رشته جایگاه خوبی را در بین استان‌های دیگر کسب کرده است.

ایجاد خانه کاراته در مرکز استان و برخورداری از مربی مجرب در دیگر سالن‌های ورزشی شهر همدان و شهرستان‌های تابعه باعث شده تا رشته کاراته در سبک‌های فعال و مورد تایید فدراسیون کشورمان در سطح استان شرایط خوبی داشته باشد.

در فصل تابستان ایجاد مدارس کاراته و ثبت‌‌نام از علاقه‌مندان به این رشته در دو بخش دختران و پسران در سنین پایه از رشد مطلوب برخوردار بوده است.

در کنار همه این فعالیت‌ها بانوان کاراته‌کای همدانی موفق شدند در سال‌های اخیر با کسب رتبه‌های خوبی در مسابقات کشوری گوشه چشمی به پیراهن تیم ملی و حضور در ترکیب اصلی تیم‌ملی در مسابقات بین‌المللی و برون‌مرزی داشته باشند.

به تازگی و بر اساس اعلام مربیان تیم ملی سه بانوی کاراته‌کای همدانی که عملکرد خوب و مطلوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور داشتند در رده سنی امید به مسابقات درون اردویی و انتخابی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

بر اساس فراخوان فدراسیون کاراته مسابقات انتخابی سه وزن امید بانوان در سالن شهید کبکانیان تهران و با حضور 58 کاراته‌کا از سراسر کشور در اوزان منهای 53، منهای 60 و به ‌اضافه 60 کیلوگرم برگزار می‌شود.

بر اساس این اعلام و فراخوان از همدان بیان اسدی ‌عزیز‌آبادی، سارا خضریان و محدثه جواهری به مربیگری نرگس نگاری و به سرپرستی نفیسه آقامحمدی در این رقابت‌ها حضور دارند تا شانس خود را برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورمان در رده سنی امید امتحان کنند.

گفتنی است، ‌15 استان مرکزی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، البرز، گیلان، قزوین، اردبیل، همدان، لرستان، فارس، تهران، اصفهان، یزد و خوزستان بانوان کاراته‌کای خود را برای حضور در این پیکارها معرفی کرده‌اند که به طور حتم حضور این تعداد ورزشکار تنها برای انتخابی سه وزن بر سطح کیفی این رقابت‌ها تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول