اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه در گفت‌وگو با فارس:

ابتکارات شهید نریمی تاثیر بسزایی در دفاع مقدس داشت

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتکارات شهید نریمی در دفاع مقدس را باعث پیشرفت جنگ عنوان کرد.

ابتکارات شهید نریمی تاثیر بسزایی در دفاع مقدس داشت

احمد دانش پژوه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک مرحومه خانم جان نریمیسا مادر گرامی سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ابتکاراتی که شهید مهدی نریمی از خود بروز می‌داد تاثیر به سزایی در دفاع مقدس داشت.

*محشور شدن با حضرت علی (ع)

وی با تسلیت رحلت مادر شهید مهدی نریمی و خواهر شهید محمود نریمیسا و شهید محمد نریمیسا گفت: از خدا می‌خواهم که روح این مادر و خواهر شهید را که در ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفت با شهید ماه رمضان حضرت مولا علی (ع) محشور کند.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به نقش سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهید از فرماندهان عزیزی است که در دوران دفاع مقدس مخابرات قرارگاه بود.

نقش بسیار موثر شهید نریمی

به گفته فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهید مهدی نریمی مسئولیت بسیار مهمی در مخابرات داشت و در کنار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار موثر بود.

وی افزود: مسئول شهید مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع)، طرح‌ها و ابتکارات مهمی در مخابرات داشت و این ابتکارات باعث پیشرفت دفاع مقدس شد.

*فرمانده جوان و مبتکر

دانش پژوه با بیان اینکه شهید نریمی یکی از فرماندهان جوان و مبتکر ما در جنگ بود خاطرنشان کرد: ابتکارات شهید نریمی باعث شد در جنگ ما رشد بسیار خوبی داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهید نریمی در محافظت از منطقه هورالعظیم اثر بسیار خوبی داشت و ابتکاراتش باعث شد که جوانان ما آنجا بمانند و بجنگند.

وی تصریح کرد: شهید نریمی در کنار شهید هاشمی ماند و با روحیه جهادی، انقلابی و عاشورایی در مقابل دشمنان ایستادند تا به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/72010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول