اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:

فولاد همیشه در برابر سپاهان خوب بازی کرده است

سرپرست فولاد خوزستان گفت: تیم فوتبال فولاد همیشه در برابر سپاهان خوب بازی کرده است.

فولاد همیشه در برابر سپاهان خوب بازی کرده است

حسین ابن قاسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سپاهان همیشه تیم بسیار خوبی بوده و در این فصل با بازیکنانی که جذب کرده است به مراتب قوی‌تر شده است اما تیم فولاد نیز همواره در برابر این تیم بازی‌های خوبی را ارائه کرده است.

وی بیان کرد: گرچه دیدار اول ما در مقابل سپاهان دشوار است اما معتقدم به سود تیم ماست و امیدوارم با دست پر به خانه برگردیم.

سرپرست فولاد خوزستان قرعه کشی مسابقات لیگ را خوب عنوان کرد و افزود: هدف ما قهرمانی در مسابقات بوده و در هر صورت باید مقابل تمام تیم‌ها ظاهر شویم.

وی از برگزاری مسابقات خانگی این تیم در زمین تختی اهواز خبر داد و گفت: با توجه به حضور فولاد در بازی‌های آسیایی، ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز به عنوان زمین مسابقات این تیم در باشگاه‌های آسیا معرفی شده است.

ابن قاسم با بیان این که حضور 16 تیم در لیگ برتر موجب پویایی و رونق بهتر مسابقات خواهد شد افزود: در این فصل به دنبال قهرمانی و حضور مقتدر در باشگاه‌های آسیا هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به این که در این فصل باید در سه جناح رقابت کنیم علاوه بر بازیکنان داخلی، دو بازیکن برزیلی خوب را جذب کردیم که امیدوارم به تیم کمک کنند.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص حضور استقلال خوزستان در رقابت های لیگ برتر گفت: در اهواز به مراتب بازیکنان بسیاری وجود دارد که شایسته بازی در لیگ برتر هستند و تیم استقلال خوزستان در کنار فولاد باعث می‌شوند که این جوانان مستعد فرصت حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز دیدار بین دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از هفته اول سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز پنج شنبه سوم مردادماه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72008/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول