اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردشگران و جهانگردان چاه‌های نفت عمودی هستند

صرامی: ایجاد وزراتخانه گردشگری از آرزوهای بزرگ من است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب و ایجاد وزراتخانه‌ای با نام وزارتخانه جهانگردی و گردشگری از آرزوهای بزرگ من است و چنانچه این طرح پیشنهادی خلاف قانون شناخته نشود و رای بیاورد چاه نفت عمودی ایجاد خواهد شد.

صرامی: ایجاد وزراتخانه گردشگری از آرزوهای بزرگ من است

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر گفته‌های قبلی خود با این خبرگزاری در زمینه برنامه‌های دولت آینده حسن روحانی اظهار کرد: اگر رئیس‌جمهور آینده تحت‌تاثیر برخی اطرافیان قرار نگیرد به یقین کابینه خود را در فضایی منطقی و عقلانی منطبق بر نیازهای مردم چینش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که آقای روحانی به فرهنگیان و افزایش حقوق آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشد می‌تواند آینده کشور ایران را به نوعی بیمه کند، ادامه داد: چرا که اگر بزه اخلاقی در جامعه مشاهده کنیم به خاطر نگاه ضعیف دولت‌ها به مسئله آموزش و پرورش در کشور است.

نماینده مردم خمینی شهر تاکید کرد: زمانی که این قشر زحمت‌کش و تربیت‌کنندگان نسل آینده که همواره با حقوق اندک ساخته و خدمتگزار کشور بوده‌اند، رفاه نسبی را تجربه کنند با تربیت بهتر نسل جوان پایه‌های کشور را تقویت می‌کنند.

وی از آخرین طرح‌های مدنظر خود برای ارائه به مجلس خبر داد و گفت: طرح جدایی وزارت راه، مسکن و شهرسازی بار دیگر در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

صرامی از بی‌نتیجه خواندن ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه در سال‌های قبل گفت و تاکید کرد: مقوله مسکن و شهرسازی و راه از مقوله‌های مهم و حساس در کشور هستند که با ادغام آنها بازدهی و کارایی لازم آنها به شدت کاهش یافته است و ضرورت جدایی این وزارتخانه کاملا حس می‌شود.

وی افزود: این وزراتخانه فعلی نمی‌تواند کارایی لازم را تحت مدیریت یک نفر بطور کامل انجام دهد و این ساختار عریض و طویل موجود با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان در راستای خدمت رسانی در خور شان و منزلت مردم، نیازمند چند نفر است و در نتیجه جدایی آن از ضروریات است.

نماینده مردم خمینی شهر از آرزوی خود در طول عمر مجلس سخن گفت و تصریح کرد: تصویب و ایجاد وزراتخانه‌ای با نام وزارتخانه جهانگردی و گردشگری از آرزوهای بزرگ من است و چنانچه این طرح پیشنهادی خلاف قانون شناخته نشود و رای بیاورد چاه نفت عمودی ایجاد خواهد شد.

وی درباره ضرورت وجود چاه‌های نفت عمودی در سیاست‌های کلان کشوری تصریح کرد: از جمله درآمدهای پایدار کشورهای اروپای شرقی ایجاد زمینه‌هایی برای تامین مالی و اقتصادی با نام چاه‌های نفت عمودی هستند.

صرامی در پایان وجود هتل‌های گردشگری و جذب جهانگردان به داخل کشور را چاه نفت عمودی دانست و تاکید کرد: در صورت برنامه ریزی جدی و ایجاد زمینه‌های جذب گردشگر چاه‌های نفت زیرزمینی بسته خواهد شد و برای نسل‌های بعدی ذخیره خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول