اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز:

نظارت بر فعالیت‌های خدمات گردشگری در البرز شدت گیرد

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز از لزوم شدت نظارت بر فعالیت‌های خدمات گردشگری استان در تابستان 92 خبر داد.

نظارت بر فعالیت‌های خدمات گردشگری در البرز شدت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمدرضا البرزی گفت: ستاد تسهیلات سفرها یک ستاد دائمی است و از آنجا که اول تیرماه فصل آغاز سفرهای تابستانی است، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها به منظور میزبانی هر چه مطلوب‌تر مسافران نیز امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به شاخص‌های ستاد مرکزی تسهیلات تابستانی ادامه داد: کسب آمار تعداد گردشگران به استان، اقامت مسافران تابستانی، نظارت بر فعالیت‌های دفاتر خدمات گردشگری در استان، نظرسنجی از مسافران در رابطه با نحوه خدمات و برنامه‌ها و ... باید در دستور متولیان امر قرار گیرد.

کمپینگ‌ها جایگزین هتل‌ها شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز در ادامه با اشاره به نبود هتل در استان البرز تصریح کرد: ساخت هتل‌ها در دستور کار و جزو برنامه‌های بلند مدت این کارگروه قرار دارد و در شرایط کنونی علاوه بر آموزش و پرورش که محل دائمی اسکان مسافران است، باید از کمپینگ‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها در استان وظایف محوله خود را در ایام تابستان به درستی انجام دهند.

تورهای البرزگردی فعال شود

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران باید در دستور کار مسئولان باشد، گفت: مسئولان ستاد دایمی تسهیلات البرز باید نشاط و شادابی را با شیوه‌های مناسب برای مسافران ایجاد کنند.

این مسئول بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در بخش گردشگری تاکید کرد و گفت: مناطقی نظیر کویر اشتهارد تا دیزین و جاده چالوس مکان‌هایی سرشار از ظرفیت گردشگری است که در این ایام می‌توان به بهترین نحو ممکن جهت توسعه فعالیت‌های گردشگری از آن بهره برد.

البرزی گفت: در این راستا صدا و سیمای استان باید با اطلاع‌رسانی جامع نقش خود را در این حوزه ایفا کند.

وی بر ضرورت نظارت بر فعالیت‌های تورهای گردشگری استان نیز تاکید کرد و گفت: دفاتر خدمات مسافرتی موظف هستند این سفرها را با قیمت مناسب مدیریت کرده و بر روند کنترل نرخ تورها نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/2302/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول