اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم جودو آینده‌سازان پارس خبر داد

درخشش 3 تیم خراسان‌رضوی در هفته نخست لیگ جودو نوجوانان کشور

سرمربی تیم جودو آینده سازان پارس از درخشش سه تیم خراسان‌رضوی در هفته نخست لیگ جودو نوجوانان کشور خبر داد.

درخشش 3 تیم خراسان‌رضوی در هفته نخست لیگ جودو نوجوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی روحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نخست رقابت‌های لیگ جودو نوجوانان کشور با عنوان آینده‌سازان المپیک 14 تیر ماه با حضور 23 تیم شرکت‌کننده در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و سه نماینده خراسان‌رضوی به مصاف حریفان خود رفتند.

سرمربی تیم جودو آینده‌سازان پارس با اشاره به کسب پیروزی هفت بر دو تیمش در مقابل نماینده استان اردبیل در گروه A رقابت‌های لیگ جودو نوجوانان، گفت: تلاش خوبی را از جودوکاران تیم شاهد بودیم و توانستیم در دیدار مقابل تیم هرمزگان با اقتدار با نتیجه هشت بر یک برنده شویم.

روحی به شکست پنج بر سه تیمش در مقابل تیم جودو نوجوانان میزان خراسان‌شمالی اشاره کرد و افزود: با بدشانسی بازی را مقابل این تیم واگذار کردیم؛ اما هنوز برای جبران آن فرصت داریم.

در ادامه حسن رجبی، سرمربی دو تیم چنارانی حاضر در رقابت‌های لیگ جودو نوجوانان کشور نیز گفت: تیم امید چناران که در گروه A این رقابت‌ها حضور دارد در دیدار نخست با نتیجه شش بر دو مقابل تیم میزان خراسان شمالی تن به شکست داد و در دیدار بعدی با نتیجه پنج بر چهار برابر گیلان به برتری دست یافت.

وی با اشاره به حضور نداشتن تیم کردستان در هفته نخست این رقابت‌ها، گفت: تیم جودو امید چناران در دیدار سوم باید مقابل نماینده کردستان قرار می‌گرفت که با حضور نیافتن این تیم، نتیجه دیدار 9 بر صفر به سود نماینده خراسان‌رضوی ثبت شد.

انتهای پیام/70003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول