اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

جاده خلخال ـ سرچم برای اتمام نیاز به اعتبارات ملی دارد

استاندار اردبیل گفت: پروژه راه اصلی خلخال ـ سرچم برای تکمیل و اتمام نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارد.

جاده خلخال ـ سرچم برای اتمام نیاز به اعتبارات ملی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بازدید از جاده اردبیل - سرچم درمحور خلخال اظهار داشت: محور سرچم ـ خلخال محور استراتژیک برای جنوب استان بوده و برای  ادامه و تکمیل نیاز به تزریق اعتبارت ملی دارد.

وی عنوان کرد: قرار است تا از طریق وزارت راه و شهرسازی تخصیص اعتبار ویژه به این مسیر را پیگیری کنیم تا مردم خلخال نیز در آینده‌ای نزدیک از این محور ارتباطی به را حتی تردد کنند.

استاندار اردبیل افزود: با اخذ اعتبارات از سوی وزارت راه و شهرسازی مطالبات پیمانکار نیز پرداخت می‌شود و از پیمانکار پروژه درخواست می‌کنیم تا به ادامه عملیات راهسازی در این محور شتاب بیشتری ببخشد.

وی ادامه داد: جاده خلخال ـ سرچم که به طول 27 کیلومتر است شهرستان خلخال را مستقیماً به جاده اصلی سرچم ـ اردبیل متصل کرده که این نقطه اتصال در نزدیکی‌های روستای فاراب شهرستان کوثر است.

نیکزاد در ادامه بازدید از این مسیر که به کمربندی شهر خلخال ختم می‌شود، گفت: این کمربندی با چشم‌انداز ویژه از بالا دست خلخال علاوه بر کاهش ترافیک شهری تسهیل در حمل و نقل و برون شهری را تقویت خواهد کرد.

این مسئول از پیمانکار کمربندی خلخال خواست تا با سرعت کار تکمیل کمربندی را از سرگرفته و به آن شتاب بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمربندی خلخال به طول 5 کیلومتر از بالا دست جاده هشتجین به خلخال آغاز شده و بعد از گذر از ارتفاعات شهر خلخال در نزدیکی‌های روستای خوجین به جاده اصلی خلخال به اسالم و خلخال به شاهرود پیوند می‌خورد که این محور نیز در ادامه به جاده اصلی در دست ساخت خلخال ـ کلور ـ درام متصل خواهد شد.

انتهای پیام‌/62008/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول