اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت گرفت

امضای تفاهمنامه بنیاد نخبگان با فرماندهی دریابانی استان بوشهر

بنیاد نخبگان استان بوشهر با فرماندهی دریابانی استان بوشهر تفاهمنامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی مشترک امضا کرد.

امضای تفاهمنامه بنیاد نخبگان با فرماندهی دریابانی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر دکتر رحیم قاسمیه در ابتدای این جلسه با اشاره به لزوم همکاری گسترده بین مراکز علمی و تحقیقاتی برای دستیابی به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی گفت: استان بوشهر که به حقیقت پایتخت اقتصاد و انرژی ایران اسلامی است، از پتانسیل‌های استراتژیک و بی‌مثالی چون نفت و گاز، انرژی هسته‌ای، صنایع بزرگ و کوچک، کشاورزی و صنایع دریایی برخوردار است و بهره‌برداری بهینه از این ظرفیت‌ها نیاز به پژوهش، تحقیقات و همکاری متقابل موسسات تحقیقاتی، پژوهشی و علمی دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ادامه داد: این تفاهمنامه سرآغاز همکاری‌های مشترک در تمام زمینه‌های علمی و تحقیقات کاربردی با استفاده از توان علمی، فنی و نیروی انسانی متخصص و باتجربه بین بنیاد نخبگان استان و فرماندهی دریابانی استان بوشهر خواهد بود.

قاسمیه همکاری مشترک در برگزاری میزگردها و همایش‌های علمی و تخصصی، انتشار خبرنامه‌های علمی و تحقیقاتی مشترک، تبادل اساتید برای فراگیری علوم مشترک، طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی و کاربردی، فراهم کردن امکان استفاده از منابع علمی و تجهیزات برای محققین و کمک به محققینی که درخصوص مرزبانی تحقیق می‌کنند را بخشی از مفاد این تفاهمنامه ذکر کرد و گفت: بنیاد نخبگان متعهد شد که در زمینه‌های مختلف پژوهشی و علمی و ارائه نتایج پایان نامه‌های انجام شده در خصوص مرزبانی با فرماندهی دریابانی استان همکاری کند.

وی تصریح کرد: برای پیگیری بهتر امور، کارگروه مشترکی بین بنیاد نخبگان و فرماندهی دریابانی تشکیل خواهد شد که با برگزاری نشست‌های منظم در زمینه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول