اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

قضات سیاست‌ زندان‌زدایی را مد نظر گیرند

امام جمعه کازرون از رؤسای دادگستری و قضات خواست سیاست زندان‌زدایی که مورد تأکید مقام معظم رهبری و عنایت رئیس قوه قضائیه بوده را مد نظر گیرند.

قضات سیاست‌ زندان‌زدایی را مد نظر گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند دوشنبه شب در همایش جشن گلریزان که در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: یکی از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان گره‌گشایی از کار یک مسلمان بوده که ثواب مضاعفی را به دنبال دارد.

وی افزود: بر اساس فرموده قرآن کریم، احسان و کمک به یک انسان نیازمند 700 مرتبه ثواب مادی و معنوی دارد و او را از خطرات بسیاری دور می‌کند.

امام جمعه کازرون کمک به یک انسان گرفتار را بهترین ایمان به عمل صالح عنوان کرد و گفت: همگی در مسیر آخرت قرار داریم و جز چند متر پارچه سفید از این دنیا نمی‌بریم.

خرسند تصریح کرد: آزاد کردن یک زندانی می‌تواند یک خانواده را از گرفتاری به دام مشکلات مالی و اخلاقی و جرم‌های ارتکابی و عمدی نجات دهد.

این مسئول از خیران و نیکوکاران این شهرستان درخواست کرد که در انجام کار خیر به ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از یکدیگر سبقت بگیرند و استخاره نکنند.

وی از رؤسای دادگستری و قضات استان فارس و این شهرستان خواست سیاست زندان‌زدایی که مورد تأکید مقام معظم رهبری و عنایت رئیس قوه قضائیه بوده را مد نظر داشته و در حکم خود رحم و مروت را در جرائم غیر عمد به کار گیرند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح جدید محسنین توسط کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: در این طرح خانواده‌های بی‌سرپرست غیر از یتیمان حمایت می‌شوند که امیدواریم در این راستا خیران نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/2448/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول