اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اجرای طرح اردوهای جهادی در روستاهای عباس‌آباد

طرح اردوهای جهادی در روستاهای بخش مرکزی عباس‌آباد اجرا شد.

اجرای طرح اردوهای جهادی در روستاهای عباس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، صبح امروز با همکاری بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت رایگان در روستای ولیکستان مرکز دهستان لنگارود شرقی در قالب اردوهای جهادی و ویزیت 40 نفر از اهالی این روستا اجرا شد.

مسئول جهادسازندگی و طرح هجرت شهرستان عباس‌آباد نیز در گفت‌وگو با فارس از اعزام تیم پزشکی به روستای ولیکستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: اجرای طرح ویزیت رایگان در روستای ولیکستان به مناسبت گرامیداشت روز بسیج سازندگی با همکاری بسیج جامعه پزشکی در یک روز و ویزیت 40 نفر از اهالی روستا انجام شده است.

محمد قمری با بیان اینکه طرح هجرت از اول تیر ماه امسال در دو مرحله اجرا شده است، گفت: مرحله اول طرح هجرت یک روزه صالحین بوده که توسط 227 شرکت‌کننده در عرصه‌های مختلف از جمله غبارروبی مساجد، پاکسازی سواحل و جنگل، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا انجام گرفته است.

قمری در ادامه افزود: مرحله دوم عرصه اردوهای جهادی اعزام یک تیم به چهار روستای ولیکستان، سرتاکرات، سی‌بن و پسنده علیا از توابع بخش مرکزی عباس‌آباد جهت آموزش کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و تقویتی مانند زبان خارجی، رایانه و آموزش کشاورزی است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول