اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خبر داد

تأمین منابع سد دالکی از طریق فاینانس داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از تأمین منابع سد دالکی از طریق فاینانس داخلی و خارجی خبر داد.

تأمین منابع سد دالکی از طریق فاینانس داخلی و خارجی

شاپور رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: سد دالکی دشتستان از پروژه‌های حائز اهمیتی است که به‌منظور توسعه زیرساخت‌های آبیاری استان شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی افزود: بهمن‌ماه سال گذشته تشریفات انتخاب سرمایه‌گذار به‌منظور اجرای این طرح انجام و در خرداد ماه سال جاری شاهد بازگشایی پاکت‌های مربوطه و مذاکره با سرمایه‌گذار بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا که زیرمجموعه وزارت دفاع است، مسئولیت احداث این پروژه عظیم آبی را بر عهده دارد.

رجایی اذعان داشت: مقدمات مربوط به اجرای پروژه سد دالکی فراهم شده و عملیات اجرایی سد دالکی به زودی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیز کارگاه به‌منظور اجرای طرح از عملیاتی است که سریعا شاهد اجرای آن خواهیم بود و به‌منظور تحقق این امر شاهد انتقال شبکه آب و برق به محل این کارگاه هستیم.

این مسئول متذکر شد: وجود زاغه مهمات از مسائلی است که در اجرای این طرح به آن نیاز داریم و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد آماده‌سازی زاغه مهمات پرتابل در محل اجرای این طرح خواهیم بود.

رجایی در ارتباط با منابع مالی اجرای این طرح بیان داشت: منابع مالی اجرای این پروژه از طریق فاینانس داخلی و فاینانس خارجی تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: تامین 15 درصد از اعتبارات اجرای این طرح توسط شرکت آب‌ منطقه‌ای صورت می‌گیرد و این اقدام از طریق فروش اوراق مشارکت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر ابراز داشت: اجرای عملیات احداث سد دالکی با اعتبار اولیه 241 میلیارد تومانی شروع می‌شود و 50 میلیارد تومان از طریق فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود.

رجایی عنوان کرد: مرحله اولیه اجرای این طرح با سرمایه‌گذاری 810 میلیارد ریالی سرمایه‌گذار شروع می‌شود و برای تامین 15 درصد داخلی از طریق فروش اوراق مشارکت تا دو سال آینده وقت داریم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول