اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک یک میلیارد ریالی خیرین کرجی به خانواده زندانیان

در جشن حمایت از زندانیان مرکز استان البرز بیش از صد میلیون تومان، توسط خیرین کرجی کمک نقدی و غیرنقدی جهت کمک به خانواده زندانیان جمع‌آوری شد.

کمک یک میلیارد ریالی خیرین کرجی به خانواده زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی فرهادی دادستان کرج ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران البرزی گفت: انجمن حمایت از زندانیان کرج با قدمت بیش از چند دهه رسالت کمک به خانواده زندانیان را به‌منظور کاهش اثرات نامطلوب حبس بر روی خانواده زندانی و حمایت از حقوق اجتماعی زندانیان آبرومند که از بد حادثه گرفتار آمده‌اند، عهده‌دار است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 200 خانوار تحت پوشش اقتصادی و اجتماعی این انجمن هستند و محل درآمدهای انجمن نخست خیرین و نیکوکارانه البرزی است، سپس بخشی از فروشگاه‌های انجمن در سطح شهر.

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان البرز یادآور شد: درآمدهای انجمن مختص زندانیان بی‌بضاعت و آبرومند و خانواده زندانیانی است که به مددکاری مراجعه کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج تصریح کرد: در سال 91 بیش از دو میلیارد و 114 میلیون و 658 هزار ریال جمع هزینه‌های خانواده زندانیان و زندانیان انجمن حمایت کرج بوده است که صرف امور مختلف همچون لوازم التحریر، سبد غذایی، هزینه ساخت عینک و وسائل ارتوپدی و تهیه پوشاک گردید.

این گزارش حاکی است علی علوی مدیر کل زندان‌های استان البرز  نیز طی سخنانی همدلی و همراهی مردم خیرخواه و نیکوکار را تحسین کرد و گفت: باید تلاش شود تا اثرات نامطلوب حبس بر خانواده زندانی پیشگیری شود و باید تلاش شود تا کارکردهای خانوادگی به درستی انجام شود تا انسجام خانوادگی دستخوش کارکرد منفی نگردد.

وی داشتن زندگی سالم و بدون دغدغه را حق خانواده زندانیان دانست و تصریح کرد: نباید خانواده به واسطه نبودن سرپرست دچار مشکل شود و فرزندان آنها در جامعه دچار سرخوردگی شوند.

لازم به توضیح است، قبل از برگزاری این جشن، ضیافت افطار برگزار شد.

انتهای پیام/2302/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول