اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دیه شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد

11 زندانی جرایم غیر‌عمد در بیله‌سوار چشم انتظار کمک‌های خیرین

رئیس ستاد دیه شهرستان بیله‌سوار گفت: در حال حاضر 11 زندانی و محکوم مالی جرایم غیرعمد از شهرستان بیله‌سوار در حبس به سر می‌برند که این زندانیان چشم انتظار کمک‌های خیرین و نیکوکاران هستند.

11 زندانی جرایم غیر‌عمد در بیله‌سوار چشم انتظار کمک‌های خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال مظفری صبح امروز در مراسم جشن گلریزان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:  با همت خیرین و با جمع‌آوری 370 میلیون تومان کمک به این محکومان مالی و جرایم غیر‌عمد این زندانیان از حبس آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود باز می‌گردند.

وی با ارائه گزارش از عملکرد ستاد دیه شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد: این ستاد در جهت حمایت‌های مالی و کمک به زندانیان نیازمند و دارای محکومیت‌های مالی و جرایم غیر‌عمد در سطح شهرستان بیله‌سوار فعالیت می‌کنند.

مظفری افزود: هر فردی که در بحث مالی و جرایم غیر‌عمد به زندان می‌رود تنها خود فرد زندانی درگیر بحث مالی، روحی و عاطفی نیست بلکه تمام اعضای خانواده زندانی نیز درگیر احساسات فرد زندانی می‌باشند.

این مسئول ادامه داد: عمده افرادی که در قالب محکومان مالی در زندان به سر می‌برند مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان، مطالبه مهریه در بحث طلاق و محکومان به زندان بر اثر تصادفات غیر‌عمد بوده که از بد حادثه بیمه رانندگی خودرو آنها تمام شده و یا خودشان در این زمینه قصور و کوتاهی کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: اغلب این افراد که توان پرداخت مالی را نداشتند راهی زندان شدند و امروز علاوه بر ایجاد مشکلات برای خود، خانواده‌هایشان را نیز گرفتار کرده و در این زمینه معذب می‌باشند.

مظفری گفت:‌ نفس کار در ستاد دیه آزادی در بند زندانی است که بزهکار نیست بلکه بدهکار است.

وی بیان داشت: سال گذشته مبلغ 8 میلیون تومان کمک مالی به سه نفر زندانی جرایم غیر‌عمد که جمع محکومیت مالی آنها 24 میلیون تومان بود پرداخت شد تا با تامین منابع مالی ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: امسال نیز امیدواریم با مساعدت‌های خیرین و انسان‌های نیکوکار بتوانیم از 11 زندانی محکوم مالی در این شهرستان تعدادی را آزاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دومین مراسم جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیر‌عمد و محکومان مالی در سطح شهرستان بیله‌سوار با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ج30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول