اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

برگزاری 467 نفر دوره آموزش‌های مهارتی در زندان مرکزی اصفهان

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اصفهان گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به 467 نفر دوره در زندان مرکزی اصفهان طی سه ماهه نخست امسال از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز در اصفهان به شمار می‌رود.

برگزاری 467 نفر دوره آموزش‌های مهارتی در زندان مرکزی اصفهان

حسین مصلی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح جامعه اظهار کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف آموزشی به زندانیان از مهم‌ترین محور‌های فعالیتی این مجموعه محسوب می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در راستای نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان زندانیان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های جدید آموزشی شامل کارگاه اتومکانیک، تعمیر موتورسیکلت، جوشکاری، تاسیسات، ‌پیرایش مردانه، نقشه‌کشی صنعتی، رایانه و خیاطی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط فنی و حرفه‌ای اصفهان در زندان مرکزی بوده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: به دنبال تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های جدید آموزشی، دوره‌های آموزشی لوله‌کشی سیستم کف گرمایی، راسته‌دوز، کیف‌دوز، جوشکاری و نقشه‌کشی صنعتی برای نخستین بار در زندان مرکزی اصفهان برای زندانیان برگزار شده است.

وی به عملکرد این مرکز طی سه ماهه نخست امسال در زندان مرکزی اصفهان اشاره کرد و افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی به 467 نفر دوره در زندان مرکزی اصفهان طی سه ماهه نخست امسال از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز در اصفهان به شمار می‌رود.

مصلی‌نژاد با اشاره به تعداد زندانیانی که طی سه ماهه نخست امسال زیر پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: طی سه ماهه نخست امسال آموزش‌های مهارتی به 41 هزار و 200 نفر ساعت در زندان مرکزی اصفهان ارائه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این مرکز برای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در زندان مرکزی اصفهان اضافه کرد: اجرای طرح استاد شاگردی دربخش بنگاه تعاون زندان در حرفه‌های مینا‌کار، تراشکار، فرزکار، درب و پنجره‌ساز پروفیل آهنی، شلوار‌دوز، کیف‌دوز و جوشکار سازه‌های فولادی در حال برنامه‌ریزی و صدور مجوز است که این آموزش‌ها طی سه ماهه دوم امسال به زندانیان زندان مرکزی اصفهان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول