اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشن گلریزان صورت می‌گیرد

پیش‌بینی آزادی بیش از 100 زندانی جرایم غیرعمد در قزوین

با برگزاری جشن گلریزان در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود بیش از 100نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به همت خیران این استان آزاد شوند.

پیش‌بینی آزادی بیش از 100 زندانی جرایم غیرعمد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امشب با حضور احمد عجم، استاندار قزوین، حجت‌الاسلام نیارکی، دادستان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، روح‌الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و منتخبان مردم قزوین در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین و همچنین مدیران کل دادگستری، زندان‌ها و سایر ادارات استان قزوین، جشن گلریزان ستاد دیه این استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خیل مشتاقان اقشار مختلف مردم برگزار شد خیران برای آزادی بیش از 100 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کنند.

یادآور می‌شود از سال 86 تا 91 یک هزار و 395 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان قزوین به همت خیران در همین جشن گلریزان آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در قزوین گفت: از کمالات اختصاصی انسان احسان است و این موهبت عظیمی که خداوند به انسان اهدا کرده مختص خداوند سبحان و انسان است و بهای هر انسان به اندازه احسان اوست.

حمیدرضا فراست‌‌طلب ابراز کرد: مشارکت خوبی از سوی مردم استان قزوین برای این مراسم پیش‌بینی می‌شد که این مهم به وقوع پیوست.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول