اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی:

نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی از اهداف بنیاد فرهنگی رضوی است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی، ترویج فرهنگ دینی، نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی و پیرایش باورهای اعتقادی از خرافات را از اهداف بنیاد فرهنگی رضوی عنوان کرد.

نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی از اهداف بنیاد فرهنگی رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد فرهنگی رضوی به منظور گسترش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و فراهم‌آوردن امکانات و تسهیلات آموزشی، برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، تاسیس شد.

وی افزود: موفقیت این بنیاد در ایجاد واحدهای آموزشی و توفیق دانش‌آموزان در رسیدن به مدارج علمی و تخصصی، مسئولان آستان قدس رضوی را بر آن داشت تا با توسعه بیشتر واحدهای آموزشی، خدمات خود را به اقشار وسیع‌تری از مشتاقان کسب علم و دانش ارائه کند.

وی تصریح کرد: رسالت این مجموعه، ایجاد گسترش امکانات آموزشی از پیش‌دبستانی تا پایان دوره متوسطه به منظور رفع نیازهای آموزشی و دستیابی به خودکفایی آموزشی جامعه اسلامی از طریق تربیت نیروی انسانی شایسته، متعهد و کاردان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی منابع انسانی را اساسی‌ترین زیربنای این مجموعه در ابعاد اداری، آموزشی، پرورشی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: با تنظیم برنامه استراتژیک در حوزه آموزش و پرورش، فناوری، پژوهشی، اداری و مالی و تنظیم برنامه کوتاه مدت یک ساله، مدیریت کیفیت در مدارس امام رضا(ع) استقرار پیدا کرده که این اهداف از سند چشم‌انداز آستان قدس رضوی و اساس‌نامه بنیاد فرهنگی رضوی احصا شده است.

مدنی، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های دینداری با رویکرد قرآنی، ارتقا و حفظ روحیه اسلامی و انقلابی، روشنگری و تعالی باورهای اعتقادی بر اساس قرآن و سیره نبوی و رضوی، تبیین و تطبیق باورهای دینی و اعتقادی، را از اهداف پنج ساله بنیاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: این موارد با رویکرد سنت نبوی و سیره رضوی، در راستای اشاعه و تبلیغ اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول