اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری طرح آموزشی آشنایی با فرهنگ مهدویت در خراسان‌رضوی

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی از اجرای طرح آموزشی آشنایی با مفهوم انتظار و مهدویت برای کارکنان دولت خراسان‌رضوی خبر داد.

برگزاری طرح آموزشی آشنایی با فرهنگ مهدویت در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، صدیقه خدیوی اظهار داشت: طرح آموزشی آشنایی با فرهنگ مهدویت برای کارکنان دولت برگزار می‌شود.

وی اجرای این طرح را در راستای تحقق ابلاغیه مرکز امور بانوان وزارت کشور عنوان کرد و افزود: جامعه‌ی هدف آموزش‌ها در مرحله نخست کارمندان زن و مرد ادارات مشهد و در گام بعد ادارات سایر شهرستان‌ها است و در گام آخر آموزش‌ها به سایر قشرهای جامعه تسری می‌یابد.

خدیوی از اداره کل آموزش و پرورش به عنوان دستگاه پیشگام در این حوزه یاد و اضافه کرد: دوره‌های یاد شده در 16 پایگاه با حضور رابطان امور بانوان و معاونان پرورشی مدارس در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با برگزاری 17 جلسه آموزشی، دستگاهی موفق در اجرای این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد: با اعلام آمادگی سایر دستگاه‌ها، آموزش‌های این طرح در آینده‌ای نزدیک به تمام جامعه کارمندان منتقل شود.  

وی ادامه داد: اساتید مجرب این طرح که با همکاری مرکز تخصصی امامت و مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)،گزینش و معرفی شده‌اند، به سئوالات و شبهات پیرامون مساله مهدویت پاسخ می‌دهند.

وی در ارتباط با سرفصل‌های آموزشی این دوره به مواردی چون نقش خانواده در گسترش فرهنگ انتظار، خانواده، آسیب‌شناسی رسانه‌ها، نقش بانوان در تربیت نسل منتظر، بانوان و همسرداری مهدوی، عفاف و حجاب زن منتظر و نقش زنان در حکومت امام زمان (عج) اشاره کرد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی گفت: ارتقای سطح علمی و اعتقادی بانوان در حوزه معارف مهدوی و بهینه‌سازی ارتباط آنان در خانواده، نهادینه‌سازی فرهنگ ناب مهدویت در میان خانواده‌ها و تربیت نسل منتظر توسط مادران اساسی‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها هستند.

انتهای پیام/70003/صا/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول